رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان گفت: مراحل ساخت دو آزمایشگاه جدید با تجهیزات کامل و تجهیز سه آزمایشگاه قبلی این دانشگاه به پایان رسیده است.

پیام آقایی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان تعداد دانشجویان این مرکز دانشگاهی را در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی اعلام کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان به عنوان یکی از مراکز موفق دانشگاهی در استان اصفهان در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را در بخش‌های محتلف آموزشی، کمک آموزش و فرهنگی تجربه می‌کند.
وی به پیشرفت‌های قابل ذکر این دانشگاه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: ساخت فاز دوم دانشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر‌مربع، انجام محوطه‌سازی و دیوارکشی دانشگاه به مساحت ۱۰ هکتار، ساخت سالن آمفی تئاتر دانشگاه با ظرفیت ۲۵۰ نفر، اجرای عملیات ساخت مجتمع فرهنگی دانشگاه به مساحت یک‌هزار متر‌مربع و توسعه امکانات آموزشی و رشته‌های تحصیلی از هشت رشته به ۱۷ رشته در سه سال گذشته از جمله این پیشرفت‌های است.
وی در ادامه به ساخت دو آزمایشگاه جدید با تجهیزات کامل و پیشرفته و تجهیز کامل سه آزمایشگاه قبلی این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: این دو آزمایشگاه جدید شامل کارگاه جغرافیا با امکانات مناسب این رشته و آزمایشگاه مهندسی کشاورزی و خاکشناسی است.
وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این مراکز آزمایشگاهی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: این مبلغ در راستای سکوبندی، نصب دستگاه‌ها و خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی هزینه شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان در ادامه به تجهیز سه آزمایشگاه دیگر این مرکز اشاره کرد و گفت: این آزمایشگاه‌ها، آزمایشگاه زیست‌شناسی، ریزپردازه کامپیوتر و فیزیک را شامل می‌شود که تجهیز آنها با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان صورت گرفته است.