بالا
لامپ رشد گیاه

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله


 تایپ متن و مقاله و پایان نامه



کتابخانه باشگاه: جنگ ناشناخته

جنگ ناشناخته

امتیاز دادن به این فایل
آپلود شده توسط Isooda - 03-07-2015
نویسنده نویسنده اتو اسکورزینی
سایز فایل سایز فایل سایز نامعلوم
دانلود دانلود 0
+ دانلود
کتاب جنگ ناشناخته نوشته کماندوی مشهور آلمان نازی ، اتو اسکورزینی که به طور کلی خاطرات وی از عملیاتهایش در جنگ جهانی دوم است. این کتاب مجموعه ای از خاطرات این کماندوی بزرگ است که در بازار ایران با نام جنگ ناشناخته به فروش می رسد و جز معدود کتابهایی است که از زبان یک سرباز آلمانی درباره جنگ جهانی دوم نوشته شده و به طرفداری از کشورهای متفقین نبوده.
اتو اسکورزنی (Otto Skorzeny)، کماندوی طراز اول آلمان در جنگ جهانی دوم، مشهورترین فرد در تاریخ عملیاتهای ویژه نظامی است. این کتاب شرح حال کامل عملیاتهای نظامی که وی را به اسطوره ای تبدیل کردند می باشد. زمانی که بنیتو موسولینی سال 1943 در ایتالیا دستگیر و زندانی شد، اسکورزنی بود که عملیات شجاعانه نجات موسولینی را با موفقیت رهبری کرد. او کماندوهای حرفه ای اش نگهبانان ایتالیایی را در یک عملیات ضربتی روزانه کاملا غافل گیر کردند. آدولف هیتلر برای این عملیات به او مدال صلیب شوالیه اهدا کرد.استعداد اسکورزینی مجددا در سال 1944 به کار گرفته شد زمانی که وی به بوداپست (پایتخت مجارستان) فرستاده شد که قائم مقام مجارستان آدمیرال هورتی را از امضای قرارداد صلح با استالین و شوروی متوقف کند. پس از آن متفقین به او لقب خطرناک ترین مرد اروپا دادند، او نقشی حیاتی در عملیات آردن داشت که پس از پایان جنگ از آن انتقادات بسیاری شد که در این عملیات با یک نقشه بحث بر انگیز از پیش تعیین شده به عنوان یک دسته آمریکایی و با تانکهای شرمن گرفته شده تغییر ظاهر دادند. همکاران زندانی شده او شایعه ای غلط را عنوان کردند که اسکورزینی قصد داشته ژنرال آیزنهاور را ترور کند.نه تنها این عملیاتها بلکه بسیاری از عملیاتهای گمنام اسکورزینی در سرتاسر اروپا و روسیه با جزئیات کامل از زبان خود اسکورزینی شرح داده شده اند. اسکورزینی همچنین کماندوی مورد علاقه هیتلر هم بوده و بارها با با یکدیگر ملاقات مستقیم داشتند.از جمله موضوعات مهمی که در این کتاب می خوانید:- جزئیات آنشولوس (الحاق اتریش و آلمان)- چرا آلمان در انگلستان نیرو پیاده نکرد؟- حقایق ناگفته درباره ماموریت رودلف هس معاون هیتلر- چرا مسکو را نگرفتیم؟- چرا هیتلر بمب اتمی نساخت؟- عملیات تخیلی در ایران و روسیه- آخرین نبرد- خداحافظی با وینخاطرات اسکورزینی به طور شفاف شرح حالی از فعالیتهای کماندویی و یک اثر کلاسیک از عملیاتهای ویژه است. خواندن این کتاب را به همه علاقه مندان عملیاتهای نظامی و استراتژیک توصیه می کنیم.پینوشت 1: این کتاب تا کنون نسخه الکترونیکی (PDF) به زبان فارسی نداشت و این نسخه اولین نسخه فارسی از آن در ایران است.
پینوشت 2: این کتاب نسخه اورجینال و کامل از کتاب هست که در ایران ترجمه شده و در بازار و کتابخانه ها یافت می شود.
پینوشت 3: به دلیل اینکه صفحات کتاب اسکن شده هستند حجم کتاب بالا و در حدود 50 مگابایت می باشد اما کیفیت کتاب مطلوب و خوانا است.
دانلود + توضیحات

  • حجم: 48.60 مگابایت
  • نویسنده کتاب: اتو اسکورزینی
  • مترجم کتاب: عبدالرضا هوشنگ مهدوی
  • تهیه کنندگان: بابک (Germanizer) + امیرحسین (AmirEfrit)
  • تاریخ انتشار: 1975
  • منبع: نازی سنتر

تصاویر

هیچکدام

نظران

در حال حاضر نظری برای نمایش وجود ندارد .