بالا
لامپ رشد گیاه

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله


 تایپ متن و مقاله و پایان نامه



کتابخانه باشگاه: خاطرات جنگ جهانی دوم

خاطرات جنگ جهانی دوم

امتیاز دادن به این فایل
آپلود شده توسط Isooda - 03-07-2015
نویسنده نویسنده وینستون چرچیل
سایز فایل سایز فایل سایز نامعلوم
دانلود دانلود 0
+ دانلود


وینستون چرچیل نخست وزیر انگلستان در طول جنگ جهانی دوم علاوه بر آنکه سیاستمداری مشهور و بزرگ بود، نویسنده ای پرکار نیز بود. چرچیل در سال 1953 برای آثار بسیاری که منتشر کرده بود برنده جایزه ادبیات نوبل شد، که در این بین کتاب جنگ جهانی دوم (The Second World War) شناخته شده ترین است.


چرچیل بعد از مرگ پدرش در سال 1895 ، برای زنده ماندن و امرار معاش مجبور به کار کردن شد. اولین کتاب وی به عنوان نویسنده ، برای یک سری پنج مقاله ای درباره نبرد استقلال کوبا بود. تا زمان مرگش ، در آمد اصلی وی از راه نویسندگی بود. معمولا به عنوان یک نویسنده پول خوبی کسب می کرد، وی حدود 8 تا 10 میلیون کلمه در بیش از 40 کتاب ، هزاران روزنامه مجله نوشته است.


نخستین کتابی که از چرچیل منتشر شد کتاب “ماجرای قرارگاه نظامی ملاکند” بود. که شرح حال یک کمپ نظامی در یک شهر پاکستان در سال 1897 بود.جنگ جهانی دوم

کتاب جنگ جهانی دوم که مشهور ترین اثر وینستون چرچیل است یک اثر 6 قسمتی تاریخ بین جنگ جهانی اول تا جولای 1945 را از زبان خود چرچیل شرح داده. این اثر در سال 1948 توسط به چاپ رسید اما تا سال 1990 کامل گردید.کتابی که در پیش رو دارید توسط استاد تورج فرازمند به فارسی ترجمه شده که شامل دو جلد است که البته در بازار هر دو جلد در قالب یک کتاب به فروش می رسند.جلد اول کتاب: طوف‍ان‌ ن‍زدی‍ک‌ م‍ی‍ش‍ود

جلد دوم کتاب: ل‍ح‍ظات‌ ح‍س‍اس‌

این نسخه ای که دراین صفحه برای دانلود شما قرار گرفته ، جلد اول کتاب است یعنی طوفان نزدیک می شود. و جلد دوم هم به صورت مجزا در سایت برای دانلود قرار گرفته.موضوعاتی که در این جلد ( طوفان نزدیک می شود) می خوانید:شرح حالی درباره آدولف هیتلر، ایتالیا و حبشه، فعالیت و نظرات سیاسی هیتلر، اشغال اتریش ، چکسلواکی، کنفرانس مونیخ، معمای شوروی، آغاز جنگ جهانی دوم، دوران وزارت دریایی چرچیل، شکست لهستان، مین های مغناطیسی، نبردهای دریایی، اسکاندیناوی و فنلاند، مشکلات نروژ و …خواندن این کتاب رو به مشتاقان تاریخ قویا توصیه می کنیم. کتاب درباره اتفاقات جنگ جهانی دوم از دید و قلم چرچیل نوشته شده که بسیار هم واقع گرایانه نوشته شده و نکته قابل توجه تواضع چرچیل در این کتاب بوده طوری که بسیار مستقیم و واضح اشتباهات و ضعف های کشور انگلستان را تعریف می کند.پینوشت 1: این کتاب تا کنون نسخه الکترونیکی (PDF) به زبان فارسی نداشت و این نسخه اولین نسخه فارسی از آن در ایران است.
پینوشت 2: به دلیل اینکه صفحات کتاب اسکن شده هستند حجم کتاب بالا و در حدود 25 مگابایت می باشد اما کیفیت کتاب مطلوب و خوانا است.



دانلود + توضیحات







تصاویر

هیچکدام

نظران

elmoadab
12-01-2015 at 01:03 PM
great