PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وضعیت سرانه فضای آموزشی در کشور/ ۲ استان محروم



sunyboy
04-13-2015, 06:34 AM
مرتضی رئیسی در گفتگو با مهر خبرنگار  اظهار کرد: اعتبارات مصوب ملی که در مجلس شورای اسلامی برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.
وی  افزود: بیشترین سهم از اعتبارات عمرانی متعلق به مناطق محروم کشور است و ما بر اساس سامانه شناسنامه فنی اطلاعاتی را از استان های کشور جمع آوری کرده ایم تا به تامین استانداردها و ایمنی آنان اقدام کنیم.
رئیسی بیان کرد: طبق استانداردها فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۵/۲ است و در کشور سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۴/۹ تامین شده است که خیلی فاصله با استانداردها نداریم و باید سعی کنیم به استانداردها برسیم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: متوسط سرانه زیربنا در استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی نسبت به دیگر استان ها کمتر است که می توان دلایل آن را رشد جمعیت و جنگ تحمیلی نام برد.
وی اظهار کرد: تامین عدالت آموزشی یکسان برای همه دانش آموزان از مهمترین ماموریت های ماست امیدواریم عدالت آموزشی در همه نقاط کشور برقرار  شود.
رئیسی با اشاره به گزارش تصویری از مدارس کپر نشین که در خبرگزاری مهر منتشر شده بود بیان کرد: بنده با دیدن آن گزارش تصویری سریعا دستور پیگیری و رسیدگی را دادم تا مشکلات آن منطقه حل شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif