PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پسران با پیروزی آغاز کردند/ حذف اموری و حسینی



sunyboy
04-12-2015, 06:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا روز گذشته با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور به میزبانی چین تایپه آغاز شد که در روز دوم شش عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود رفته و صاحب پنج پیروزی و دو شکست شدند.
فاطمه اموری در وزن ۴۹- كيلوگرم دختران در پیکار با نماینده کره‌جنوبی ۱۹ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. در وزن  ۵۲- كيلوگرم مبینا بابالو ابتدا در پیکار با نماینده قزاقستان ۱۸بر ۹ به برتری دست يافت و سپس حریفی از فیلیپین را ۵ بر يک از پیش رو برداشت. ضمن اینکه روناک حسینی در وزن ۵۵- كيلوگرم در مبارزه با حریفی از چین ۵ بر يک بازنده شد و از دور مسابقات کنار فت. 
در وزن ۵۵- كيلوگرم پسران ميرهاشم حسينی ۲۸ بر ۱۴  نماینده کشور میزبان را شکست داد. هادی تیران در وزن ۵۹- كيلوگرم ۱۲بر۳ چین را از پیش رو برداشت و در وزن  ۶۳- كيلوگرم عليرضا علياري در پیکار با نماینده ویتنام ۱۳ بر يک به پیروزی دست پیدا کرد.
اعزام گروه دوم به تایپه
چین تایپه میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا د ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان و در ۲ بخش کیوروگی و پومسه و هچنین مسابقات پاراتکواندو است که بعد از پایان مسابقات نوجوانان سایر رقابتها طبق برنامه آغاز و روز جمعه هفته جاری به پایان خواهد شد. طبق برنامه تیم های ملی تکواندوی کشورمان در ۳ گروه راهی "تایپه"، مي‌شوند.
از همين روی دومين گروه کاروان تکواندوی ایران، تیم ملی نونهالان دختر و پسر کیوروگی و تيم ملی نونهالان و نوجوانان پومسه دختر و پسر بود، که شب گذشته (شنبه) ساعت ۲۲:۴۵ از طريق فرودگاه امام خميني (ره) راهی محل مسابقات شد.
مسابقات پومسه در ۲ رده سني نونهالان (اولين دوره) و نوجوانان (سومين دوره) روز سه‌شنبه (۲۵ فروردين‌ماه) از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد و نخستين دوره مسابقات قهرماني آسيايي رده سني نونهالان، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ فروردين ماه) پيگيري می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif