PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۲۱۴ بانوی مازندرانی مدیر دستگاه اجرایی هستند



sunyboy
04-12-2015, 06:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، مریم جمشیدی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از بانوان نمومنه استات ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر اظهار داشت: توسعه جامعه در گرو بهره گیری از نیروی انسانی است که بانوان بخش اعظم آنرا تشکیل می دهند.
مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران تاکید کرد: زنان باید جایگاه شایسته خود را در برنامه ریزیها به دست بیاورندچرا که بدون حضور زنان مفهوم توسعه دچار خسران خواهد شد.
وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تقویت نهاد خانواده، جایگاه مخصوص بانوان، نگاه سازنده به توانمندی زنان و جبران نرخ بیکاری زنان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
جمشیدی با اشاره به این که ۲۱۴ زن مازندران در دستگاههای اجرایی، اداری مشغول به کار هستند افزود: در زمینه بهره گیری هر چه بهتر از توانمندی بانوان باید در برنامه ریزیها تجدید نظر صورت گیرد.
وی با بیان این که نگاه فرا جنسیتی در استفاده از ظرفیتها نباید وجود داشته باشد تصریح کرد: این نوع نگاه و نگاههای قومیتی، تعالی و رشد جامعه را در پی نخواهد داشت.
 در پایان مراسم از ۳۵ زن برتر و نخبه مازندرانی در زمینه های مختلف تجلیل به عمل آمد.  

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif