PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرعت انجام امور گمرکی در بوشهر افزایش می‌یابد



sunyboy
04-12-2015, 02:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، احمد پورحیدر صبح یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه بندر در بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور تسهیل در امور گمرکی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مناسبی در این راستا اجرا می‌شود.
وی به راه‌اندازی سامانه پنجره واحد تجاری فرامرزی در گمرک اشاره کرد و بیان داشت: این سامانه نقش بسیار مهمی در تسهیل در امور گمرکی خواهد داشت و فعالان این عرصه می‌توانند در دفتر کار خود و یا در منزل، امور گمرکی را پیگیری کنند.
مدیرکل گمرک بوشهر از تقویت پنجره واحد تجاری فرامرزی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تسریع در نوبت‌دهی برای انجام امور گمرکی یکی از اهداف برنامه‌های توسعه این سامانه بوده است و این سمانه برنامه‌های نوبت‌دهی و فعالیت‌های صورت گرفته را به مراجعین نشان می‌دهد.
افزایش دو برابری درآمد گمرکات استان بوشهر
وی همچنین از برگزاری یک دره آموزشی برای سیستم جدید فرایند سرویس ارزیابی گمرک خبر داد و افزود: در این دوره آموزشی اساتیدی از دانشگاه تهران به ارائه ویژگی‌های این سیستم پرداختند.
پورحیدر به حضور تجار، بازرگانان، حق‌العمل‌کاران و ترخیص‌کاران در این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: حاضرین در این دوره آموزشی به خوبی با نحوه کار این سیستم آشنا شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت صادرات و واردات کالا از گمرکات بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شاهد افزایش دو برابری درآمد گمرکات استان بوشهر بودیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif