PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در روز دوم



sunyboy
04-12-2015, 06:22 AM
به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات  صبح امروز در حالی به میزبانی چین تایپه آغاز شد که  سه عضو تیم پسران کشورمان در همان دور نخست از دور مسابقات کنار رفته و سه عضو تیم دختران توسط کیانی یک مدال طلا، کلهر و زادمحمد دو نقره کسب کردند. 
فردا يكشنبه و در دومين روز این مسابقات، مبارزات؛ با پیکارِ نمایندگان اوزان 49-، 52- و 55- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان 55-، 59- و 63- کیلوگرم پسر آغاز می شود. 
در بخش دختران؛ فاطمه اموري در وزن 49- کیلوگرم پس از يكدور استراحت بايد با برنده ديدار تايلند و كره جنوبي رقابت كند، مبينا بابالو در وزن 52- کیلوگرم ابتدا به مصاف قزاقستان خواهد رفت و سپس نماینده فيليپين را پیش رو دارد. در وزن 55- کیلوگرم نیز روناك حسين زاده  پس از استراحت در مرحله نخست ، با برنده ديدار چين تايپه و چين رقابت می کند. 
در بخش پسران که به دنبال کسب مدال و جبران ناکامی روز نخست می باشند ميرهاشم حسيني در وزن 55- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی به مصاف حریفی از عربستان خواهد رفت. در وزن 59- کیلوگرم، هادي تيران ابتدا تکواندوکاری از چين را پیش رو دارد و سپس باید با لبنان دیدار کند. ضمن اینکه عليرضا علياري نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار با ويتنام رقابت خواهد کرد.
این دوره از مسابقات که امروز در چین تایپه آغاز شده تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif