PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تفاهم بامحیط زیست و سازمان انرژی اتمی توسعه معادن رابه همراه دارد



sunyboy
04-11-2015, 10:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا نعمت زاده شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مورد تایید در استان فارس بخش معدن است که متاسفانه به دو دلیل مهم کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: یکی از موانع توسعه معادن، محیط زیست بوده که در این راستا در خصوص بخش بهرام گور تفاهم نامه ای با محیط زیست به امضا رسید که مطالعات تکمیلی برای راه اندازی معدن در این منطقه آغاز شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بحث انرژی اتمی نیز از دیگر مشکلات اکتشاف معدن بوده که با انعقاد یک تفاهم نامه قرار بر این شد که مراحل مطالعات و اکتشاف انجام و اگر منابع زیر زمین به بخش اتمی مربوط شود به آنها واگذار و اگر هم نبود که متعلق به صنعت و معدن است.
نعمت زاده افزود: امروز راه آهن یکی از زیر ساختهای مهم در استان فارس است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خوشبختانه فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس جمهور تاکید بر توسعه صنعت و تولید در سال جاری بود که به طور حتم شاهد این اتفاق خواهیم بود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif