PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خادم شهدا بودن یک افتخار بزرگ است



sunyboy
04-11-2015, 06:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرحمن رستمیان ظهر شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، خادم شهدا بودن را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار داشت: اگر خادم شهدا بودیم  باید  قدر خود را بدانیم که شهدا به ما نظر داشتند که توانستیم خدمتگذاری به ایشان را بر عهده بگیریم.
وی افزود: شهدا برای دفاع از ارزشها و حفظ نظام در هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و جان خود را تقدیم کردند و ما نیز وظیفه داریم ادامه دهنده خوبی برای راه و روش شهدا باشیم.
عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما از برکات شهدا بهره مند هستیم، گفت: استقلال، آزادی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک هزاران شهید است و ایشان با شهادت خود به ما عزت و سربلندی ارمغان دادند.
رستمیان تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعم از برگزاری یادواره، اجلاسیه و کنگره، زمینه تجدید بیعت با شهدا به عنوان ستارگان پر فروغ را برای ما فراهم می کنند.
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، رشد، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدای هسته ای دانست و گفت: باید با تربیت جوانان و نوجوانان بتوانیم دانشمندانی چون شهیدان هسته ای را تربیت کنیم تا راه و روش آنان را ادامه دهند.
سرهنگ پاسدار سید محمد رضا حسینی فرمانده سپاه ناحیه دامغان و محسن امینیان مسئول دبیرخانه اجلاسیه شهدای دامغان نیز هر یک گزارشی از نحوه برگزاری این اجلاسیه ارائه و از همکاری مردم و مسئولان در هرچه برگزار شدن این اجلاسیه تقدیر کردند.
در این آئین که فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند از دست اندرکاران اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان تقدیر به عمل آمد.
اجلاسیه شهدای دامغان از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال گذشته و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.
شهرستان دامغان در ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران ۶۲۵ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران کرده است و از نظر تقدیم شهدا نسبت به جمعیت رتبه دوم کشوری را دارد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif