PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برنامه های پر محتوای صدا و سیما در افکار عمومی تاثیرگذار است



sunyboy
04-11-2015, 06:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی عصر شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: تجربه ثابت کرده برنامه های مختلف هنری مانند فیلم،سریال و خبر می تواند در هدایت افراد نقش بسزایی داشته باشد و اگر این کار محقق شود هدایت یک انسان در نزد خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برنامه های صدا وسیما را خوب ارزیابی و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در همه امور رضایت و خشنودی خداوند را نیز در نظر بگیریم تا کارها سامان مناسبی داشته باشد.
امام جمعه تاکستان بیان کرد: برنامه های صدا و سیما هدایت کننده افکار عمومی است لذا باید در برنامه سازی به محتوای پیامها توجه جدی شود تا نتایج کار بهتر شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه خداوند برای همه بندگان خود خیر و برکت خواسته است تاکید کرد: شما که امروز با داشتن مسئولیت فرصت خدمت به مردم را یافته اید باید تلاش کنید از این فرصت به خوبی بهره مند شوید و در مسیر رضای الهی و خدمت به مردم بخوبی گام بردارید.
برگزاری میزگردهای تخصصی برای پاسخگویی به سوالات مردم از مدیران
در ادامه ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این مرکز گفت: بازنگری در برنامه های صدا وسیما از نظر تولید و محتوا، اولویت‌های این مرکز در سال جاری است.
معصومی فر افزود: عمق بخشی به برنامه های مناسبتی و مذهبی بسیار مهم است لذا تولید برنامه از تمامی مناطق استان، مسابقه تلفنی، طنز اجتماعی، برنامه های گفتگو محور و مروری بر تاریخ قزوین از اولویت‌های برنامه سازی در سال جدید در صدا و سیمای مرکز قزوین است.
مدیرکل صدا و سیمای قزوین یادآورشد: تلاش می کنیم در دوره مدیریت جدید به موضوعات اجتماعی و فرهنگی توجه جدی داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به نامگذاری سال نیز اظهار داشت: به منظور ایجاد حلقه اتصال بین مردم و مسئولان و تحقق شعار همدلی وهمزبانی دولت و ملت برنامه هایی پیش بینی شده و در میزگردهای تخصصی مردم سوالات خود را از مدیران دستگاه های اجرایی مطرح کرده و پاسخ خواهند گرفت.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین در ادامه به تنگناهای مالی صدا و سیما برای تحقق ۶۰ درصد از هزینه های خود از طریق جذب درآمدهای اختصاصی در سال جاری هم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در بودجه سال جاری بر اساس تبصره ۲۷ دستگاه های اجرایی مکلف شده اند به منظور فرهنگ سازی و آگاهی بخشی یک درصد از درآمدهای جاری خود را به امور رسانه ای اختصاص دهند که این کار می تواند مشکل گشا باشد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif