PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کدام بازیگران به مرحله نیمه نهایی مسابقه«آشپزی»راه یافتند؟



shima_glk
04-09-2015, 10:00 PM
پژمان بازغی و مهران رجبی، مریم سعادت و کمندامیرسلیمانی به مرحله نیمه نهایی مسابقه آشپزی «دست پخت های خودمانی» راه پیدا کردند.

مسابقه آشپزي «دست پخت هاي خودماني» از امشب وارد مرحله نيمه نهايي مي شود. در بخش نخست اين مرحله از مسابقه «دست پختهاي خودماني» كه امشب روي آنتن مي رود مهران رجبي و پژمان بازغي از هنرمندان سينما و تلويزيون با يكديگر رقابت مي كنند. پنجشنبه، 20 فروردين نيز مريم سعادت و كمنداميرسليماني در زمينه طبخ ماكاروني با يكديگر مسابقه مي دهند.

برنامه «دستپخت هاي‌ خودماني» به تهيه كنندگي فريدالدين نيكجو كاري از گروه خانواده و فرهنگ شبكه دو است، اين مسابقه تلويزيوني بهانه‌اي است كه به واسطه آن به سنت‌هاي خوب ايراني، غذاهاي اصيل و مزه‌هاي از ياد رفته كشور عزيزمان ايران پرداخته شود.
از ديگر عوامل «دست پخت هاي خودماني» مي‌توان به شيوا مهرزاد طراح، مهدي زرين مدير توليد، سعيد شيخ‌ حسيني هماهنگي و عماد نياوراني مدير فني اشاره كرد. ين مسابقه تا 21 فروردين هر شب از ساعت 19 روي آنتن شبكه دو مي رود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif