PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فرهنگ و هنر شهرستان تایباد در حاشیه قرار گرفته است



sunyboy
04-09-2015, 01:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حسین شرافتی راد فرماندار شهرستان تایباد روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان و روسای انجمن های فرهنگی و هنری در محل فرمانداری اظهار کرد: هنرمندان شهرستان تایباد از استعدادهای بالایی برخودار هستند ولی متاسفانه به درستی نیاز سنجی نشده تا از توانایی هنرمندان در معرفی توانمندی های بالای شهرستان بهره گیری شود.
وی با اشاره به اینکه پویایی و رشد در بین هنرمندان شهرستان وجود دارد افزود: افرادی که در این عرصه بی توجهی کنند به فرهنگ و هنر شهرستان خسارت زده  و مشکلات و هزینه های خاموشی را برای جامعه فراهم می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان به بهره برداری رسیده است تجهیز آن در سال ۹۴ در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوانیم یکی از مهمترین دغدغه های هنرمندان را رفع کنیم.
فرماندار با اشاره به اینکه زیر ساختهای فرهنگی در شهرستان بایستی آسیب شناسی شود، افزود: از اعتبارات شهرستان در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری اختصاص داده خواهد شد و نبایستی انتظار معجزه داشته باشیم.
بودجه فرهنگی ارشاد کمتر از ۵ میلیون تومان است
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد نیز در این نشست با بیان اینکه کمبود بودجه دست مدیران را برای کمک به هنرمندان و خدمت بسته است بیان کرد: بودجه فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی تایباد در سال کمتر از ۴.۵ میلیون تومان می باشد که با این اعتبار اندک انجام کارهای فرهنگی وهنری سخت است.
حمزه آزاد بیان کرد: با این وجود هنرمندان شهرستان تایباد  به بودجه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتکا نکرده و توانسته اند با عزم جهادی کارهای بزرگی در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان خلق کنند.
وی افزود: تعداد ۹ انجمن فرهنگی و هنری، تعداد ۱۰ آموزشگاه و موسسه فرهنگی و هنری و کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان فعال می باشند.
وی بیان کرد: شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی جزو شهرستان های فعال در عرصه هنری می باشد و استعداد های خوبی در این عرصه د اریم.
وی گفت: متاسفانه از هنرمندان شهرستان به درستی حمایت نشده است و فعالیت هنرمندان شهرستان از سطح شهرستان بالاتر است.
در این نشست صمیمانه هنرمندان و روسای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مشکلات و دیدگاه های خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif