PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حمایت از هیئت های ورزشی اردبیل منوط به اعلام برنامه است



sunyboy
04-08-2015, 09:40 PM
ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حمایت از هیئت های ورزشی ورزش و جوانان استان چند مولفه اساسی را در نظر گرفته است که مهمترین آن ارائه برنامه جامع است.
وی یادآور شد: اسفند ماه سال گذشته اعلام برنامه های یکساله هیئت ها از روسا خواسته شد و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت اعلام برنامه پیش بینی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اذعان به اینکه نیمی از هیئت ها تاکنون برنامه خود را ارائه داده اند، افزود: این برنامه مهمترین اولویت ها، مسابقات، رخدادهای ورزشی و فعالیت های مدنظر هر هیئت را طرح می کند.
به گفته بهتاج حمایت ورزش و جوانان استان از هیئت ها منوط به عملکرد سال گذشته، موفقیت ها و افتخارات ورزشی کسب شده و برنامه پیشنهادی سال جاری است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از هیئتی که به هر دلیل برنامه نداده است، قطع خواهد شد، اضافه کرد: اولویت ما در حمایت از هیئت ها، از گروهی است که برنامه مشخص دارند و در واقع با هدف و برنامه فعالیت می کنند.
این مسئول با اذعان به فعالیت ۴۶ هیئت ورزشی اضافه کرد: تاکنون هیئتی لغو نشده است اما در صورتی که برنامه ارائه ندهد در اولویت های حمایتی نخواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص ارائه برنامه در مقاطع مختلف سال از سوی هیئت ها، تصریح کرد: انتظار ما این است که هیئت ها در ابتدای سال برنامه یکساله خود را مشخص کرده و به ورزش و جوانان طرح کنند.
بهتاج اولویت های حمایتی از هیئت ها را متناسب با نیاز هر هیئت خواند و افزود: برخی هیئت ها مشکلات زیر ساختی و تجهیزاتی دارند که در نظر داریم در سال جاری نیازمندی های ضروری را رفع کنیم.
وی افزود: دستیابی به توسعه کمی و کیفی فعالیت هیئت ها با همکاری روسا و اعضای هیئت ها امکان پذیر است و انتظار داریم تا نیمه اول اردیبهشت ماه برنامه های پیشنهادی به اداره کل منعکس شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif