PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کهگیلویه و بویراحمد کمترین میزان بزرگراه را در کشور دارد



sunyboy
04-08-2015, 09:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان تنها ۶۸ کیلومتر بزرگراه دارد و این در حالی است که طبق استانداردها باید ۷۰۰ کیلومتر بزرگ را در این استان می بود.
خادمی اظهار داشت: در حالی که کشور به دنبال راه اصلی و شریانی است، کهگیلویه و بویراحمد هنوز به دنبال ساخت و تکمیل راه‌های روستایی است.
وی راه را مهمترین موضوع در کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان داشت: راه ۴۰ درصد بودجه استان را به خود اختصاص داده است.
خادمی افزود: از ۳۳۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان، ۱۲۰ میلیارد تومان متعلق به حوزه راه و شهرسازی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کوهستانی بودن هزینه راه‌سازی را در کهگیلویه و بویراحمد بالا برده است، گفت: این استان از موقعیت استراتژیکی ویژه ای برخوردار بوده و به دلیل قرار گرفتن در میان استان‌های بزرگ باید راه‌های آن بهتر از وضعیت کنونی باشد.
وی از اجرای پروژه‌های بدون برنامه در گذشته و به نتیجه نرسیدن آنها انتقاد کرد و گفت: در برخی از این پروژه ها تنها خاکبرداری‌هایی انجام شده بود که کار به نتیجه نرسیده و از طرفی بدهی هایی را برای دولت به جا گذاشته بود.
خادمی کل اعتبارات عمرانی استانی را ۱۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این در حالی بود که میزان بدهی دولت به پیمانکاران ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif