PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قایقران همدانی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد



sunyboy
04-08-2015, 04:10 PM
محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به دعوت بانوی قایقران همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش کایاک به منظور حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ و قهرمانی آسیای ۲۰۱۵ اندونزی از فردا ۲۰ فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.
وی با بیان اینکه آرزو حکیمی بانوی قایقران استان همدان در این اردو حاضر خواهد شد، افزود: این اردو به مدت دو هفته برگزار و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به حضور مربی سازنده قایقرانی همدان در این اردو بیان کرد: نسرین عابدین فیروز مربی سازنده قایقرانی همدان به همراه سیما عروجی اعضای کادر فنی تیم ملی کایاک بانوان هستند.
ضروری با بیان اینکه استان همدان استعدادهای خوب و درخشانی در رشته قایقرانی دارد، گفت: همدان در سال‌های گذشته در رشته قایقرانی رشد داشته و حتی در مواردی از استان‌های صاحب دریا نیز جلوتر بوده بطوریکه همدان در حال حاضر در رتبه هفتم کشور قرار دارد که برای استانی مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد این جایگاه بسیار قابل ملاحظه است.
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان یادآور شد: سطح مربیان همدانی نیز در این رشته بسیار مناسب است که حضور مربیان همدانی در اردوی تیم ملی شاهد این مدعاست و در طول سال نیز سعی شده تا چندین کلاس و کارگاه آموزشی برای مربیان و داوران استان برگزار شود.
وی با اشاره به مدال آوری قایقرانان همدان در مسابقات کشوری اظهار داشت: قایقرانان همدانی در تمامی مسابقات کشوری با توانمندی بالایی که در این رشته دارند دست خالی و بدون کسب مدال به همدان باز نمی گردند.
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به حمایت های شرکت آب منطقه ای همدان از رشته قایقرانی گفت: همکاری خوبی در استفاده قایقرانان از سدهای اکباتان و آبشینه همدان صورت می گیرد و در این زمینه مشکلی نداشته ایم.
ضروری عنوان کرد: همچنین حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و همدلی و دوری از حاشیه در چند سال گذشته باعث شده تا قایقرانی استان حرکت رو به رشدی را داشته باشد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif