PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برخی کشورهای همسایه قصد برهم زدن امنیت جنوب شرق را دارند



sunyboy
04-08-2015, 04:10 PM
حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باید اقدامی اساسی آمیخته با دیپلماسی قوی بر علیه این گونه تحرکات تروریستی و اقدامات کور اشرار انجام دهیم.
وی افزود: مرزهای جنوب شرقی کشور همواره از سوی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی مورد تهدید بوده و به سبب اینگونه اقدامات باید تلاش ها به گونه ای باشد تا امنیت بیشتری در این خطه بر قرار شود.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیاز است تا وزارتخانه های کشور و امور خارجه در این مهم فعالیت بیشتر کنند و با اقدام مشترک ایران و پاکستان به این معضل شوم و ناخرسند پایان داد و از طرف پاکستانی بخواهند نظارت بیشتری بر مرز مشترک خود داشته باشد.
شهریاری اظهار داشت: همجواری با کشور نا امن پاکستان مهم ترین آفت نا امنی برای این خطه از ایران اسلامی است و در راه تامین امنیت مردمان این خطه تنها مجلس نمی تواند ادای وظیفه کند.
وی اضافه کرد: شورای امنیت ملی، دستگاه های امنیتی و مجلس باید متحد و همسو در زمینه رفع مشکلات نا امنی جنوب شرق کشور عمل کنند.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت هشت مامور مرزبانی در مرزهای جنوب شرقی ایران یاد آور شد: مرز به تنهایی از سوی جمهوری اسلامی ایران کنترل و مدیریت می شود و این کنترل یکجانبه سبب شده تا تروریست ها به راحتی از آن سوی مرز بارها و بارها به ما ضربه بزنند.
وی تاکید کرد: باید همسایه جنوب شرقی نیز اهتمام ویژه و خاصی را در زمینه کنترل مرز نشان دهد که در این راستا اهمیت نقش وزارت خارجه برای ثبات امنیت در مرزهای جنوب شرقی دو چندان است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif