PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نصر جدی‌ترین گزینه در وزن چهارم/ خبری از معتمد نیست



sunyboy
04-06-2015, 02:40 AM
به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در هفت وزن مشخص شده است و تنها در وزن چهارم انتخاب نفر اصلی باقی مانده که به نظر می رسد شانس علیرضا نصر آزادانی از سایر رقبا بیشتر باشد. 
کادر فنی تیم ملی که تکواندوکاران شش وزن را با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص کرده بود تصمیم گرفت برای انتخاب نفرات دو وزن چهارم و پنجم سایر فاکتورها همانند رنکنیگ المپیکی یا عملکرد اردونشینان را مد نظر قرار دهد که از این بابت نیز باید به کادر فنی حق داد چرا که مسئولیت تیم با سرمربی و کادر فنی است و خود باید چگونگی گزینش نفرات اصلی تیم ملی را تعیین کنند. 
بر همین اساس کادر فنی نام مسعود حجی زواره در مقابل جای خالی وزن پنجم قرارداد تا دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی این شانس را داشته باشد تا با حضور روی "شی هاپ چانگ " جهانی امتیازات خود را برای حضور در المپیک افزایش دهد. 
اما نکته مبهم این بخش در وزن چهارم می باشد. جایی که در آغاز تمرینات تیم ملی در سال جدید قرعه به نام بهنام اسبقی افتاد تا راهی "چیلابینسک" شود. اما در همان روز اسبقی اعلام کرد هنوز آسیب دیدگی او رفع نشده و با انصراف از حضور در مسابقات جهانی قصد دارد با عمل جراحی به دنبال ترمیم آسیب دیدگی خود خواهد رفت.
با کناره گیری اسبقی، نورمحمدی، نصر و معتمد در اردو باقی ماندند که از بین آنها یکی باید انتخاب شود. در این بین نورمحمدی که نه در رنکنیگ جایگاه مناسبی داشت و نه در هلند نتیجه خوبی کسب کرده بود با تجربه اندک نسبت به رقیب دیگر شانس جهانی شدن را از دست داد. 
از سوی دیگر محمد باقری معتمد که در هلند نسبت به دیگر رقبا عملکرد بهتری داشت به دلیل آسیب دیدگی در همان دوره از مسابقات اردو را ترک کرده بود و بعید است به اردو بازگردد. با توجه به اینکه بحث برگزاری مسابرقه انتخابی از همان روز اول اردوها در سال جدید مطرح نبوده و از زمان خروج وی از اردو هیچ تماسی مبنی بر مشخص شدنش گرفته نشده است. در چنین شرایطی به جرات عنوان کرد که علیرضا نصر آزادانی آخرین مسافر روسیه خواهد بود. 
بنابراین تیم ملی تکواندو مردان ایران با ترکیب محمد كاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی، علیرضا نصرآزادانی ، مسعود حجی زواره ، مهدی خدابخشی ، امید عمیدی و سجاد مردانی راهی مسابقات جهانی خواهد شد. 
بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی روسیه در چیلابینسک برگزار خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif