PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صنعت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند استقرار صنایع بزرگ است



sunyboy
04-04-2015, 04:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: کلنگ زنی فولاد یاسوج، افتتاح سیمان مارگون و طرح های بزرگ دیگر همچون پتروشیمی گچساران این خلا را پر خواهد کرد.
وی بیان کرد: افزودن فرصت های شغلی بر مشاغل موجود مهمترین رسالت و ماموریت مجموعه صنعت و معدن است و اکنون ریسک سرمایه گذاری در استان پایین آمده و این خود امتیاز بزرگی است.
زارعی گفت: مصوبات خوبی در حوزه معدن صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این فرصت استفاده ای بهینه از ظرفیت های موجود معدنی استان داشته باشیم.
نماینده بویراحمد و دنا همچنین به وضعیت بازار در کشور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با درایت دولت تدبیر و امید انبارها و ذخایر استراتژیک در کشور پر است و مشکلی از این بابت احساس نمی شود.
وی افزود: تشدید نظارت ها بر بازار به خصوص در حوزه نان در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت های کاری سال ۹۴ قرار گیرد.
وی همچنین به تحریم ها اشاره کرد و اظهار داشت: این تحریمها بیش از آن که بر کشور ما اثر کند حوزه تجارت جهانی و کشورهای دیگر را متضرر کرده است.
زارعی افزود: با برداشته شدن این تحریم های ظالمانه شرایط و حضور ایران در عرصه تجارت بین المللی به شکلی قابل قبول در خواهد آمد.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif