PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ترکیب تیم ملی تکواندوکامل می‌شود/بلیط سفر به روسیه برای حجی زواره



sunyboy
04-03-2015, 12:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که با برگزاری مسابقات انتخابی در روز ۴ اسفندماه ۱۳۹۳ ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در شش وزن مشخص شده بود کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت با توجه به رنکنیگ تکواندوکاران در راه کسب سهمیه المپیک و همچنین عملکرد اردونشینان طی چند ماه اخیر نام مسعود حجی زواره را نیز به عنوان نماینده ایران در وزن ۷۴- کیلوگرم را نیز در لیست اصلی تیم اعزامی به این مسابقات قرار دهد. 
بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در این مورد به مهر گفت: با توجه به اینکه برای ما کسب سهمیه المپیک در هر چهار وزن اهمیت بالایی دارد تصمیم گرفتیم نفراتی که شانس بیشتری در این خصوص دارند را در الویت قرار دهیم و اضافه کردن نام حجی زواره به لیست مسافران اعزامی به مسابقات جهانی نیز بر همین اساس صورت گرفت.  قصد داریم در هر وزن نفرات بیشتری را وارد رنکنیگ کنیم که شانس کسب سهمیه را نیز از این طریق افزایش دهیم. 
وی در مورد تعیین تکلیف نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم گفت: با توجه به اینکه اسبقی خودش اعلام کرد که آسیب دیده است و به این مسابقات نمی رسد هنوز در مورد این وزن تصمیم گیری نکرده ایم. منتظر اعلام نظر معتمد هستیم ببینم شرایط حضور در مسابقه انتخابی را دارد یا خیر . به هر حال از بین او و نصر یکی انتخاب خواهد شد. 
سرمربی تیم ملی افزود: اگر بعد از مشخص شدند قطعی سهمیه ها و اعلام آن سوی فدراسیون جهانی در پایان مهلت مقرر ، یک تکواندوکار که با قرار گرفتن در بین نفرات اول تا ششم که سهمیه المپیک کسب کرده  دچار آسیب دیدگی شود طبق قوانین فدراسیون جهانی کشور مربوطه می تواند یک تکواندوکار از بین نفراتی که دارای رنکنیگ زیر ۲۰ هستند یک نفر را جایگزین کند. به همین دلیل است که ما در نظر داریم با اضافه کردن نفرات خود به رنکنیگ این شانس را داشته باشیم تا در صورت آسیب دیدگی احتمالی دست خالی نباشیم و بتوانیم یک تکواندوکار را به لیست سهمیه های خود اضافه کنیم. 
پیش از این محمد كاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی، مهدی خدابخشی ، امید عمیدی و سجاد مردانی جواز حضور در مسابقات جهانی روسيه را بدست آورده بودند. با اضافه شدن مسعود حجی زواره تكليف تیم هشت نفره در هفت وزن تا کنون مشخص شده و نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم نیز به زودی مشخص خواهد شد. 
بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی روسیه در چیلابینسک برگزار خواهد شد. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif