PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان در آمادگی ۷۰ درصد هستند



sunyboy
03-31-2015, 11:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پولادی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: ورزش تکواندو دارای دوست‌داران بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور است و در استان بوشهر نیز شاهد عشق و علاقه بالایی به این رشته ورزشی هستیم.
وی به تمرینات ای تیم در بوشهر برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر شاهد آمادگی ۷۰ درصد ملی‌پوشان نونهال تکواندو هستیم و امیدواریم تا سه هفته آینده به آمادگی ۱۰۰ درصد برسند.
مربی تیم ملی نونهالان تکواندو با اشاره به قهرمانی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در مسابقات جهانی ۲۰۱۴، بیان داشت: با هدف کسب مقام قهرمانی در مسابقات آسیا حضور خواهیم یافت و امیدواریم به این هدف دست یابیم.
وی از اعزام تیم ملی نونهالان تکواندو به تایوان خبر داد و افزود: این مسابقات از ۲۶ فرودین‌ماه در تایوان برگزار خواهد شد و تیم ما ۲۲ فرودین‌ماه به چین اعزام خواهد شد تا راهی این مسابقات شود.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/1457.jpg
پولادی تاکید کرد: اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو با حضور ۱۰ ورزشکار از استان‌های تهران، البرز، مازندران، کرمانشاه، فارس و آذربایجان شرقی تا سیزدهم فرودین‌ماه در بوشهر ادامه خواهد داشت.
وی از تیم‌های کره جنوبی، چین تایپه و تایلند به عنوان رقبای اصلی ایران در این دوره از مسابقات نام برد و افزود: از همه توان خود برای کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات استفاده خواهیم کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif