PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تجاوز به یمن خدمتی آشکار به رژیم صهیونیستی است



sunyboy
03-31-2015, 02:40 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم سعودی در جنگ علیه یمن خواهان مواضع محکم و شفاف وزارت خارجه در قبال این جنایات شدند.
درمتن این بیانیه آمده است: مسلمانان به خاطر ارتباطشان با قدرت عظیم الهی قوی هستند. ما چرا و از چه کسی باید بترسیم؟ امروز سعودی‌ها، آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و دیگر قدرت‌های استکباری حقیقتاً در برابر آن کسی که به خدا متکی است ضعیفند و ما به خواست خداوند با این احساس قدرت به پیش خواهیم رفت. در مقدمه‌ى قانون اساسى ما دفاع از مسلمانان و محرومان به ‌صراحت ذکر شده است؛ ما دفاع از مسلمانها و دفاع از ملت مظلوم را جزو سیاستهاى اصولى خودمان مى‌دانیم و از آن عدول نمى‌کنیم. استحکام و عمق فکر دفاع از یک ملت مظلوم در سیاست ما بمراتب بیشتر از عمق سیاست دفاع از صهیونیسم در مجموعه‌ى سیاسى دولتى مثل امریکاست. 
در ادامه این بیانیه آمده است: تجاوز به خاک یمن زمانی آغاز شد که مردم یمن به رهبری جنبش انصارالله، تنها درصدد این بودند که با استقلال برای آینده کشور خود و بدون پذیرش دیکته های کشورهای همسایه و یا قدرت های بین المللی تصمیم گیری کنند و دست نشاندگان قدرت های استکباری را از کشور خود خارج کرده و بار دیگر شمیم بیداری اسلامی را در منطقه تازه کنند، این تجاوز در جهت تامین منافع آمریکا و خدمتی آشکار به رژیم صهیونیستی و گزینه های آن است که درصدد تحمیل تجاوزها و جنایات بیشتری به ملت های منطقه به ویژه فلسطین هستند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در این بیانیه نوشته است: حمله کنندگان به یمن بدانند این فتنه خود ساخته دامن آنها را خواهد گرفت و از پیامدهای آن در امان نخواهند ماند. همچنان که نتایج تلخ مقاومت در برابر خواسته های ملل منطقه را در سوریه به کام چشیدند در مورد یمن هم همین تجربه را ان شاءالله خواهند داشت.
در پایان این بیانیه اعلام شد: ما دانشجویان بسیجی همچون سایر برادران و خواهران چون رشته های  به هم پیوسته هم آواز با یکدیگر پشت سر نایب بر حق امام زمان (عج) ، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) ، از طرف همه خانواده های بسیج اعلام می داریم  همه ی این دسیسه ها به طور واضح از طرف جبهه استکبار سازماندهی می شود و مقصر اصلی تجاوز به خاک کشوریمن را شیطان بزرگ می دانیم و به یاد داریم که باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم. همچنین ضمن محکومیت این رفتار وحشیانه ی آل سعود خواستار توقف هر چه سریع تر حمله نظامی موجود علیه استقلال، اتحاد و تمامیت ارضی یمن  و ایجاد صلح  و امنیت درجهان هستیم و  خطاب به جوانان یمن این نکته را یادآور می شویم که بر قول خود مبنی بر حمایت از شما در مبارزه تان علیه رژیم آل سعود وفادار هستیم و پیروزی نهایی را ازآن شما می دانیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif