PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۵۰۰ کیلو موادمخدر در زاهدان کشف شد



sunyboy
03-31-2015, 11:30 AM
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی ناجا سیستان و بلوچستان، سرهنگ ابراهیم قربانزاده در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان پاکستانی و ایرانی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را بصورت کوله باری و مسلحانه از مناطق مرزی لار وارد کشور نموده اند و قصد تحویل آن به قاچاقچیان بومی را دارند بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی از مواد مخدر و یگان تکاوری جهت بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: تیم های اعزامی عملیاتی با اجرای چندین کمین در محورهای ورودی منتهی به شهر زاهدان اقدام به مسدود نمودن راه های عبور قاچاقچیان نموده که اجبارا سوداگران مرگ به ارتفاعات منطقه مراجعت کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: با رد زنی و تعقیب گریز قاچاقچیان عصر روز گذشته با مواجهه حجمه آتش ماموران،  قاچاقچیان زمین گیر و با بجا گذاشتن و مخفی کردن محموله های مواد به طرف ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور متواری شدند.
قربان زاده خاطر نشان کرد: ماموران در تعقیب قاچاقچیان و در بازرسی دقیق منطقه تعداد ۳۷ کوله بجا مانده از سوداگران مرگ را که مقدار ۵۳۷ کیلو  و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم مرفین در آن ها جاساز شده بود را کشف و ضبط و در ادامه عملیات نیز تعداد چهار قاچاقچی بومی را به همراه مقادیری سلاح و مهمات دستگیر کردند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif