PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پست برق کامپکت ناظریه ۶۳ کیلو ولت مشهد بهره برداری شد



sunyboy
03-30-2015, 11:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان وزیر نیرو عصر دوشنبه در مراسم بهره برداری از این پست حمایت وزارت نیرو را از شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر کشور اعلام کرد.
چیت‌چیان با بیان اینکه تلفات شبکه برق در سال ۹۳ حدود ۱۲.۵ درصد بوده  که نسبت به سال ۹۲ دو درصد کاهش داشته است ابراز امیدورای کرد تا میزان تلفات در سال ۹۴ به کمتر از ۱۰ درصد برسد.
وزیر نیرو: پست ۶۳، ۲۰ کیلوولت کمپکت مشهد ارا اقدامی شاخص در راستای اقتصاد مقاومتی  عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این پست در هزینه‌های شرکت برق و همچنین دولت صرفه‌جویی می‌شود و به جای اینکه چندین ملک خریداری شود تا یک پست برق احداث شود با افتتاح پست ناظریه در فضای کم و ایمن این صرفه‌‌جویی انجام شد و در خدمت شبکه برقی کشور قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این پست با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به بهره‌برداری رسید، افزود: وزارت نیرو از طرح‌های به این شیوه  حمایت می‌کند.
وزیر نیرو با بیان اینکه با توجه به نزولات جوی شاهد حجم قابل توجهی آب در پشت سد دوستی هستیم تاکید کرد:  همچنین به دنبال استفاده از چاه‌ها و آب‌های زیرزمینی و سدهای اطراف شهر مشهد هستیم تا تابستان  ۹۴ زائران و مجاوران با کمبود آب مواجه نشوند.
به گزارش خبرنگار مهر، کاهش تلفات با نزدیکی پست به محل مصرف، تست مبلمان شهری و کاهش حریم پست، کاهش حجم کابل کشی سمت ۲۰ کیلوولت،  حذف اتاق فرمان و کاهش قابل ملاحظه متراژ زمین از دیگر ویژگی‌‌های این پست است.
سازگاری این پست با تمام تجهیزات صنعت برق، قابلیت ارتباط با کلیه پروتکل‌های روز دنیا و تولید صد در صد داخلی از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif