PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حق و حقوق کارگران در دشتستان با جدیت پیگیری می‌شود



sunyboy
03-30-2015, 08:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را به منظور احقاق حقوق کارگران شهرستان دشتستان داشته‌ایم.
وی به برخی از مشکلات کارگران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از موضوعات مهم و مد نظر کارگران، امنیت شغلی است که باید ثبات و دوام مناسبی داشته باشند تا با انگیزه بیشتری کار کنند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نارضایتی کارگران از وضعیت کار و اخراج‌ها و وضعیت حقوق و مزایا در شهرستان دشتستان مشکلاتی را برای کارگران ایجاد کرده است که باید حمایت لازم از کارگران صورت گیرد.
وی با بیان اینکه تضییع حقوق کارگران یک ظلم آشکار در حق آنها است، تصریح کرد: بی‌توجهی به وضعیت کارگاران باعث می‌شود تا آثار مخربی بر زندگی و فعالیت این کارگران و همچنین دیگر کارگران داشته باشد.
موسوی‌نژاد با اشاره به تبعات منفی اخراج‌ها و تضییع حقوق کارگران، تاکید کرد: در برخی از کارگاه‌ها مشاهده شده است که برخی از کارگران اخراج شده و مشکلاتی برای کارگران ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: برخی کارگران به دلایل نامعلوم اخراج می‌شوند و اگر کارگری قراردادش به پایان می‌رسد باید قرارداد وی تمدید شود و نباید وی اخراج شود و کارگر دیگری به جای وی اضافه شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع قابل قبول نیست، ادامه داد: حق و حقوق کارگران در دشتستان با جدیت پیگیری می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif