PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برتری پر گل امید ایران برابر افغانستان در نیمه اول/ آزادی پر شد!



sunyboy
03-29-2015, 11:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر،تیم امید ایران در ادامه رقابتهای مرحله مقدماتی  المپیک ریو ۲۰۱۶ در یک دیدار یک طرفه توانست در نیمه اول این دیدار با نتیجه چهاربر صفر از سد تیم امید افغانستان عبور کند، آنهم در شرایطی که اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم افغانستان پر شده بود.
تیم امید ایران با ترکیب اخباری، مرادمند، چشمی، جهانبخش، آزمون، ثاقبی، نورالهی، کمندانی، فاضلی، محمدی و عبدالله زاده در نیمه اول به میدان رفت و در یک بازی یک طرفه تیم امید افغانستان را گلباران کرد تا برای نیمه دوم با خیالی آسوده تر پا به میدان بگذارد.
از نکات مهم این دیدار حضور هشتاد هزار نفری مهاجران افغان کشورمان در ورزشگاه آزادی بود که شرایط را برای تیم امید ایران سخت می کرد تا جاییکه اگر تیم امید کشورمان را نمی شناختید تصور می کردید که با هیاهوی ایجاد شده تیم قرمزپوش تیم ملی ایران است و تیم سفید پوش تیم افغانستان.تعداد کمی هواداران تیم امید ایران هم با پرچمهای کشورمان در ورزشگاه حضور دارند.
در این دیدار علی رضا جهانبخش از ابتدا و به صورت فیکس وارد میدان شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوی خود بسته بود.
سردار آزمون در دقیقه یازدهم این دیدار گل اول را برای تیم ایران به ثمر رساند تا در هر سه دیدار تیم امید در این مرحله از مسابقات گلزنی کرده باشد .گل دوم تیم ایران را محمد مرادمند در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند تا ورزشگاه آزادی در سکوتی عجیب فرو برود و هواداران تیم ایران به پیروزی پرگل تیم امید،امیدوار شوند.
گل سوم تیم ایران با حرکتی تاکتیکی و با یک پاس به عقب عالی به تیم امید افغانستان زده شد تا میلاد کمندانی با یک بغل پا کار را تمام کند.
گل چهارم را کاپیتان تیم امید ایران در دقیقه ۳۸ از روی ضربه ایستگاهی و بسیار زیبا توسط جهانبخش به ثمر رساند تا هر دو بازیکنی که طی یک ماه اخیر بین کی روش و فدراسیون اختلاف انداخته بودند برای تیم امید ایران گلزنی کرده باشند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif