PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پایان کار ایران با یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی



sunyboy
03-29-2015, 10:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای جودو جایزه بزرگ ترکیه روز جمعه با حضور 491 جودوکار از 69 کشور جهان در شهر سامسون آغاز شد که تیم ملی کشورمان با مدال برنز سعید مولایی و عنوان پنجمی جواد محجوب به کار خود در این دوره از رقابتها پایان داد. احسان بهرامیان به دلیل آسیب دیدپی شانس حضور در مسابقات را از دست داد ، قاسم نوری زاده ، ناصر ناصری پور ، محمد محمدی بیرمانلو ، امید تیزتک ، وحید بنا و جعفر پهلوانی با شکست برابر خود از دور مسابقات کنار رفتند.
امروز یکشنبه در روز پایانی این مسابقات جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم کشورمان دور نخست استراحت داشت و سپس "بنجامین فلچر" از انگلستان را در دو دقیقه و 14 ثانیه صربه فنی کرد و در ادامه "فردریک یورگنسن" از دانمارک  را از پیش رو برداشت.
وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف  "المر گاسیموف" از آذربایجان رفت و در اواسط وقت سوم مبارزه با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.  این آذری نفر سه رنکنیگ جهانی است که نقره اروپا در سال 2014 ، طلای گراند اسلم تیومن و برنز مسترز تیومن را در کارنامه دارد امروز صاحب مدال طلا شد.
نماینده کشورمان در گروه بازنده ها و در اولین دیدار "الکساندر زالیشویلی" از گرجستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال برنز به دیدار "دیمیتری پترز" نفر ششم رنکنیگ جهانی ، دارنده مدال برنز المپیک ، نفر سوم مسابقات جهانی 2013 و دو طلای گراند اسلم ابوظبی در سالهای 2013 و 2014 رفت. محجوب که سال گذشته در مسابقات گراند اسلم مسکو برابر این رقیب به پیروزی رسیده بود در این دیدار بازنده شد و به عنوان پنجمی دست يافت. 
در پایان این مسابقات به سعید مولایی که مدال برنز کسب کرد 120 امتیاز و جواد محجوب که پنجم شد 60 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک تعلق گرفت. 
تیم ملی کشورمان عصر فردا به تهران باز می گردد. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif