PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برف و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد



sunyboy
03-29-2015, 10:00 PM
یحیی قائنی پور در گفتگو با مهر بیان کرد: از روز دوشنبه بعد از ظهر با تقویت امواج ناپایدار تراز میانی جو وقوع ناپایداری هایی به صورت افزایش ابرناکی، وزش باد نسبتا شدید، بارش هایی رگباری با احتمال رعد و برق در سطح استان پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه تشکیل مه  در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست بیان کرد: از فردا بری نوااحی شمالی استان پدیده نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در پاره ای نقاط با رگبار پراکنده باران و در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران و نواحی مستعد، بارش تگرگ پیش می شود.
وی با بیان اینکه برای شهر مقدس مشهد نیز طی ۲۴ ساعت آینده بارش های پراکنده با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود ادامه داد: بارش های پراکنده تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با حداقل دمای صفر درجه سلسیوس سردترین و بردسکن با حداکثر دمای  ۲۲ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی گزارش شدند و طی این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد بین ۴ و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.
قائنی پور ادامه داد: در این مدت بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی گلمکان به مقدار یک دهم میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد را از بردسکن با  ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
ترافیک در محور های استان روان است
سرپرست اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی نیز با بیان اینکه ترافیک در تمامی محورهای خراسان رضوی عادی و روان است اظهار کرد: در حال حاضر جوی آرام در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی حاکم است.
علی زائرزاده در گفتگو با مهر بیان کرد:  تصاویر دریافتی از ۴۹ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی نشان می دهد که در حال حاضر تردد در تمامی محورهای خراسان رضوی روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif