PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش جذب اعتبارات ملی در دشتی و تنگستان/ اشتغال توسعه می‌یابد



sunyboy
03-28-2015, 12:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی صبح شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و دانشجویان کاکی اظهار داشت: باید تلاش شود که مشکلات دانشجویان با کمک همدیگر مرتفع شود.
وی افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون کارهای خوبی به‌ویژه در بخش بهداشت انجام داده و در سال جاری نیز در زمینه اشتغال و دیگر مسائل کارهای خوبی صورت خواهد داد.
پور فاطمی به تحریم‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و بیان کرد: تحریم‌های صورت گرفته مشکلاتی برای کشورمان ایجاد کرده ولی با درایت مقام معظم رهبری و حمایت معظم له از تیم مذاکره کننده بخشی از آنها مرتفع شده است.
وی اشتغال را مهمترین دغدغه جوانان عنوان و تصریح کرد: امروز چند هزار نیروی کار آمد وجود دارد ولی کار نیست امسال دولت به دنبال جذب نیروی انسانی است و باید بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی زمینه اشتغال را فراهم کنیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/1379.jpg
پور فاطمی ادامه داد: در سال‌های گذشته تنها ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص پیدا می‌کرد ولی امسال یکی از بهترین دوران بوده و بودجه خوبی دولت به  شهرستان‌های دشتی و تنگستان اختصاص داده است.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته به اتفاق فرمانداران هر دو شهرستان، ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی از مرکز کشور برای پروژه‌های عمرانی جذب کنیم که نقش مهمی در پیشرفت پروژه های داشته است.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان به عنوان بازوان و مشاوران نماینده می توانند در برخی از مشکلات یار و یاور ما باشند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif