PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۶۸۳۳ سفر در اردبیل ثبت شد/استفاده غالب از سواری در داخل استان



sunyboy
03-27-2015, 12:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عباس اصلانی صبح جمعه در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات سفر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بیشترین تعداد سفر در ۲۵ اسفند ماه با هزار و ۲۸ مورد و کمترین آن در اول فرودین ماه با ۱۸۳ مورد ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در کل مسافرت ها ۵۲ هزار و ۱۸۹ مسافر جابه جا شده است، اضافه کرد: بیشترین تعداد مسافر جابه جا شده با هفت هزار و ۸۵۸ مورد مربوط به روز پنجم فرودین ماه و کمترین آن به اول فرودین ماه با هزار و ۵۷۶ نفر بر می گردد.
رئیس اجرایی حمل و نقل استان در ستاد تسهیلات سفر با اذعان به اینکه اطلاعات سفرهای انجام شده سفرهای برون استانی را بیشتر از درون استانی نشان می دهد، ادامه داد:  در مجموع دو هزار و ۴۸۴ سفر برون استانی و دو هزار و ۳۴۹ سفر درون استانی انجام شده است.
به گفته اصلانی با این تعداد سفر ۲۷ هزار و ۱۳۶ مسافر در سفرهای برون استانی جابه جا شده اند که در مقایسه با تعداد مسافر درون استانی با ۲۵ هزار و ۵۳ بیانگر تعداد بیشتر جابه جایی در سفرهای برون استانی است.
وی تاکید کرد: در سفرهای برون استانی هزار و ۶۴۹ سفر با اتوبوس، ۶۱ سفر با مینی بوس و ۷۷۴ سفر با سواری انجام شده و بیشترین حمل و نقل مربوط به اتوبوس است.
رئیس اجرایی حمل و نقل استان در ستاد تسهیلات سفر اضافه کرد: در سفرهای درون استانی نیز ۳۴۷ سفر با اتوبوس، ۳۵۹ سفر با مینی بوس و سه هزار و ۶۴۳ سفر با سواری انجام شده و بیشترین استفاده از سواری بوده است.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif