PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اسکان ۸۰۰۰مسافر در کمپهای شهرداری خرم آباد/ تور گردشگری برقرار شد



sunyboy
03-24-2015, 07:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر طی امسال در محل استانداری لرستان اظهار داشت: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سوم فروردین ماه در مجموع هشت هزار و ۵۰۰ نفر در کمپ های موقت شهرداری خرم آباد اسکان پیدا کردند.
وی ادامه داد: این تعداد مسافر نوروزی در چهار کمپ اسکان موقت شهرداری خرم آباد در پارکهای این شهر اقامت کردند.
شهردار مرکز لرستان یادآور شد: همچنین در این مدت آمار ورودی مسافران به پارکهای مرکز لرستان نزدیک به ۱۵ هزار نفر ثبت شده است.
عیدی بیرانوند افزود: همچنین در این مدت امکاناتی مانند پتو، وسایل گرمایشی، چادر و ... به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده شده که این اقدام شهرداری خرم آباد در کشور کم نظیر است.
وی همچنین از استقرار دو دستگاه اتوبوس در پارکهای شریعتی و کیو خرم آباد خبر داد و گفت: این اتوبوس ها به منظور برقراری تورهای رایگان خرم آباد گردی در این پارکها مستقر شده اند.
شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: در قالب این تورهای گردشگری رایگان اماکن تاریخی و تفریحی شهر خرم آباد با حضور کارشناسان میراث فرهنگی به مسافران معرفی می شود.
عیدی بیرانوند تصریح کرد: همچنین در روزهای بارانی برای اسکان مسافران نوروزی از ظرفیت پایانه های مسافربری و سالن های ورزشی شهرداری استفاده شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif