PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هوای کردستان سردترمی شود/انسداد جاده سروآباد–پاوه به دلیل بارش



sunyboy
03-24-2015, 11:30 AM
به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز سال ۹۴ بارش برف و باران استان کردستان را نیز فرا گرفت به گونه ای که میزان بارش ها در بعضی شهرستان های استان از جمله مریوان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است.
همزمان با کاهش میزان بارش ها، و از روز گذشته موجی از هوای سرد استان کردستان را در بر گرفته است که پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان حاکی است این روند تا بعد از ظهر چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
پیش بینی های اداره کل هواشناسی نشان می دهد که با وجود پایدار شدن هوای استان کردستان، اما دمای هوا کاهش می یابد و بر این اساس از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح روز جمعه، تاثیر امواج ضعیف ناپایدار سبب افزایش پوشش ابر، وزش باد و بارش های رگباری و پراکنده در استان می گردد.
همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین دمای استان کردستان با منفی هفت درجه برای شهر زرینه و گرمترین دما برای شهرهای سنندج و مریوان با ۱۴ درجه بالای صفر اعلام شده است.
از سوی دیگر و به دلیل بارش برف به ویژه در شهرستان های سروآباد و مریوان، گردنه تته در مسیر شهرستان های سروآباد کردستان و پاوه کرمانشاه مسدود شده است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دیگر جاده ها و راه های استان کردستان باز و تردد در آنها برقرار است.
محمد راشد مدرس گرجی بیان کرد: بارش برف از بامداد روز دوشنبه در تمام استان کردستان آغاز شد و بیشترین بارش در شهرستان های مریوان، سروآباد، بانه و سقز گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بارش در برخی از این مناطق به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است، ادامه داد: با توجه به حضور عوامل راهداری در تمام محورها و انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی که از دیروز تا امروز صبح چندین مرتبه صورت گرفته است، مشکلی در تردد وجود ندارد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif