PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود



sunyboy
03-23-2015, 07:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی خاکباز عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته سوگواره یاس نبوی در ۴۶ بقعه متبرکه استان در صبح روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان لرستان یادآور شد: همچنین همایش رهروان یاس نبوی در هفت بقعه متبرکه استان با دعوت از بانوان برگزار می شود.
حجت الاسلام خاکباز برگزاری مراسم شام غریبان در هفت بقعه متبرکه را از دیگر برنامه های این اداره کل برای ایام فاطمیه برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع توسط اداره کل اوقات و امورخیریه استان در ایام نوروز گفت: کار نظارت و بازرسی از برنامه های برگزار شده توسط سه گروه صورت می گیرد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان لرستان افزود: بازرسی های استانی در این رابطه توسط مدیر کل، معاون فرهنگی و مسئول بازرسی و سرگروه مبلغین اعزامی این اداره کل انجام می شود.
حجت الاسلام خاکباز یادآور شد: کار بازرسی ها از از روز اول اجرای طرح نوروزی این اداره کل شروع شده و گروههای اعزامی از روند اجرای برنامه ها بازدید به عمل می آورند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif