PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وضعیت تامین برق مردم در ایام نوروز/ اقتصاد برق احیا می‌شود



sunyboy
03-23-2015, 12:21 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ فلاحتیان در تشریح آخرین وضعیت تامین برق مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروز ۹۴، گفت: در ایام نوروز به‌ صورت متعارف و همچون سال‌های گذشته درحالی که مردم در تعطیلات به‌سر می‌برند، همکاران صنعت برق به‌صورت شبانه‌روزی در شیفت‌های کاری در نیروگاه‌ها و پست‌های برق، واحدهای عملیات و اتفاقات شرکت‌های توزیع و در شرکت توانیر و حوزه ستادی انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانند برق موردنیاز کشور را تامین کنند و در صورت بروز مشکل، با آمادگی لازم در این‌باره اقدام کنند.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: تمهیدهای لازم درباره مدیریت بهینه شبکه برق در ایام نوروز صورت گرفته است و امیدواریم تلاش همکاران ما که به‌صورت شبانه‌روزی، اوقات متعلق به خانواده خود را در این روزها صرف خدمت‌رسانی به مردم می‌کنند، مقبول واقع شود و مورد رضایت هم‌وطنان باشد.
این مقام مسئول همچنین سال ۹۳ را سالی پر از فعالیت و تلاش برای صنعت‌گران برق عنوان کرد و افزود: سامان‌دهی اقتصاد برق یکی از اولویت‌های کاری وزارت نیرو در سال ۱۳۹۳ بود و موفقیت‌هایی هم در این حوزه حاصل شد و در مجموع وضعیت اقتصادی صنعت برق درمقایسه با سال ۹۲ بهبود پیدا کرد؛ اگر چه هنوز تراز منابع و مصارف در بخش‌های مختلف جاری و سرمایه‌ای تراز مناسبی نیست.
وی ادامه داد: با مساعدت دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر نیرو تلاش‌هایی که در حوزه اقتصاد برق انجام گرفت، توانست بخشی از مشکلات صنعت برق را حل کند.
فلاحتیان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته در سال ۱۳۹۴، ما در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی صنعت برق حرکت می‌کنیم و پیش‌بینی ما این است که در سال آینده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، بخشی از بدهی‌های خود را به شبکه بانکی کشور و پیمان‌کاران، مشاوران و تولیدکنندگان تجهیزات برق پرداخت کنیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif