PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۲۰۰۰ میلیارد ریال حقوق و عیدی کارگران پارس جنوبی پرداخت شد



sunyboy
03-19-2015, 01:30 PM
به گزارش  خبرنگار مهر، مهدی یوسفی صبح پنجشنبه در نشست به مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: دولت در سال ۹۳ تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه پارس جنوبی داشته است و در این راه به نتایج بسیار خوبی نیز دست یافته‌ایم که همه ملت ایران از ان منتفع می‌شوند.
وی به بهره‌برداری از فاز ۱۲ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این فاز به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و حدود سه درصد به تولید ناخالص ملی می‌افزاید.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو، اذعان داشت: یکی از مهمترین موضوعات مد نظر، پرداخت حقوق و مزایای کارگران در این منطقه بود که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.
وی اضافه کرد: به منظور پرداخت حقوق معوقه، عیدی و سنوات کارگران شاغل در فازهای در حال احداث پارس جنوبی، با مساعدت ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دو هزار میلیارد ریال بدین مظور در اختیار پیمانکاران قرار گرفت.
یوسفی در ادامه از پایش مستمر شرکت‌های کارفرمایی و شرکت‌های پیمانکاری در این منطقه خبر داد و اذعان داشت: در زمینه پرداخت به‌موقع حقوق و دستمزد کارگران و نیروهای شاغل نظارت جدی و مستمر خواهیم داشت.
وی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق نیروی کار توسط شرکت‌های پیمانکاری، ادامه داد: با وجود محدودیت‌های مالی در روزهای پایانی سال و با وجود مسئولیت‌های شرکت‌های پیمانکاری در زمینه پرداخت حقوق کارکنان، شرکت ملی نفت به منظور پرداخت حقوق‌ها تلاش بسیار زیادی را انجام داد و اعتبارات مورد نیاز تامین و به شرکت‌ها پرداخت شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif