PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تلاش می‌کنیم از النصر امتیاز بگیریم/ مصدومیت جزئی از فوتبال است



sunyboy
03-16-2015, 08:13 AM
به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری در پایان تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر عربستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما شرایط خیلی خوبی داریم، اما حریفمان هم تیم قدرتمندی است.
وی ادامه داد: النصر در عربستان صدرنشین و تیم قدرتمندی است و به نظرم قوی‌ترین تیم گروه است، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در این مسابقه هم مانند دیدارهای قبلی به موفقیت دست پیدا کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شناختش از حریف سه‌شنبه خود خاطرنشان کرد: ما دو بازی گذشته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را دیده‌ایم و این تیم قدرتمند به نظر می‌رسید و در بازی برابر بنیادخواه موقعیت‌های زیادی را از دست داد، اما النصر تیمی است که فوتبال خوبی را بازی می‌کند.
نوری در خصوص بازیکنان خارجی حریف عربستانی اظهار کرد: مطمئنا این تیم بازیکنان خوب خارجی دارد که هزینه‌های زیادی هم برای آنها کرده است، اما ما هم تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا بتوانیم بازی خوبی را در مقابل این حریف به نمایش بگذاریم.
وی در خصوص مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس در آستانه این دیدار حساس تصریح کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است، اما متاسفانه ما دو بازیکن خوبمان را از دست دادیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم و موفقیت کسب کنیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif