PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خدمات صنعت نفت به ساکنان جزیره خارک تداوم دارد



sunyboy
03-15-2015, 03:10 AM
به گزارش خبرنگار مهر، سید پیروز موسوی عصر شنبه در حاشیه نشست با مسئولان استان بوشهر و جزیره خارک اظهار داشت: مردم جزیره خارک نماد مقاومت هستند و مردم این جزیره فداکارانه در طول دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در دفاع حضور داشتند.
وی در مورد خدمات ارائه شده توسط نفت به اهالی خارک بیان داشت: بسته پیشنهادی خوبی توسط استاندار بوشهر طراحی و آماده شده که به زودی برای وزیر نفت ارسال خواهد شد.
موسوی در ارتباط با قطع خدمات برای مردم خارک شرکت صنعت نفت بیان داشت: خدمات قطع نشده و طبق مصوبه ۱۵درصد سهمیه پرواز بومیان به بخشداری ویژه خارک اختصاص داده شده است.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: سهمیه کماکان وجود دارد و بومیان می‌توانند با مراجعه به بخشداری ویژه خارک و پرداخت هزینه بلیط از این سهمیه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: روزانه دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب تصفیه به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در اختیار بخش شهری با هزینه سالیانه معادل شش میلیارد تومان قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: همه مایحتاج روزانه خارک به صورت حمل و نقل دریایی و به صورت روزانه از طریق بوشهر به جزیره خارک با هزینه‌ای سالیانه معادل پنج میلیارد تومان تأمین می شود.
وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی و تلاش همه دستگاهای دولتی مستقر در جزیره خارک بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif