PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شهرداری اردبیل بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک است



sunyboy
03-14-2015, 06:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، جمال پیله ور ظهر شنبه پیش از بازی تیمهای شهرداری اردبیل و آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته یک کشور در جمع خبرنگاران افزود: ما در هفت هفته اخیر توانسته ایم در بین تیمهای حاضر در لیگ یک بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی با اشاره به کسب ۱۴ امتیاز از هفت مسابقه این تیم در رقابتهای لیگ تاکید کرد که این رقم میانگین بسیار خوب و قابل توجهی است که نشان می دهد تیم شهرداری متحول شده و روند رو به رشدی داشته است.
مربی تیم شهرداری اردبیل با اشاره به شرایط مناسب تیم اردبیلی متذکر شد: روحیه بازیکنان عالی و برای بازی در مقابل تیم آلومینیوم آماده هستند، ما در هفته هجدهم میزبان این هستیم و محکوم به برد هستیم
وی برد در این دیدار بسیار حیاتی و لازم دانست و بیان داشت: برای رسیدن به بالای جدول که با توجه به نتایج اخیر بی شک حق این تیم است، به این سه امتیاز احتیاج داشته و برای کسب آن برنامه خاصی داریم.
پیله ور با اشاره به پشت سر گذاشتن تمرینات خوب تیم شهرداری در هفته اخیر عنوان کرد: برد در بازی امروز و تساوی تیمهای بالای جدول که با یکدیگر مصاف دارند، حتی به صعود شهرداری به رده دوم منتج خواهد شد.
وی با اشاره به ارزیابی کامل تیم آلومینیوم از سوی کادر فنی تیم شهرداری و کسب شناخت لازم از این تیم یادآور شد: اطمینان دارم با انگیزه ای که هم اکنون در تیم شهرداری است با دست پر از زمین خارج خواهیم شد.
این مربی فوتبال با تاکید بر لزوم حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه تختی تصریح کرد: حضور هواداران همچون بازیهای قبلی می تواند در ارتقا انگیزه بازیکنان موثر باشد، ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد با حضور هواداران و با برد آلومینیوم عیدی خوبی به آنها داده و جشن پیروزی در استادیوم تختی برپا کنیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif