PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آیین پایانی سومین نمایشگاه نما ساختمان گناوه برگزار شد



sunyboy
03-13-2015, 11:10 AM
به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه عصر پنجشنبه در آیین پایانی سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه اظهار داشت: حضور فرماندار شهرستان گناوه در آیین گشایش این نمایشگاه بیانگر اهمیت کار معماران و معماری شهری گناوه است.
فتح الله نوروزی گفت: در کنار دو جاذبه اصلی شهر گناوه یعنی دریا و بازار، گناوه عنصر دیگری نیز دارد و آن هنرنمایی و نقش آفرینی جوانان شهرستان گناوه در عرصه‌های مختلف است که این دو عنصر را پوشش داده است.
نوروزی بیان داشت: ظرفیت جوانان گناوه‌ای در هر جایی که به آنها بها داده شده و آنها گرد هم آمده‌اند، هنری آفریده‌اند که فوق العاده خوب، موثر و قابل ذکر در سطح جهانی، آسیایی و کشوری درخشیده‌اند؛ ضمن آنکه درخشش آنها در سطح استانی به امری کاملا عادی تبدیل شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ورود معماران گناوه‌ای به بحث معماری متناسب با اقلیم گناوه با توجه به اینکه گناوه ما شهری گردشگری است، نیاز شهر ماست.
نوروزی با تقدیر از انجمن معماران گناوه برای برگزاری سومین دوره این نمایشگاه تاکید کرد: ما امروز خود را برای میزبانی شایسته از گردشگرانی که در تعطیلات عید ۹۴ به گناوه خواهند آمد، آماده می کنیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/652.jpg
وی در ادامه متذکر شد: امیدوارم که ما بتوانیم از تجربیات و توانمندی خوب شما استفاده کنیم و با پشتیبانی که از شما خواهیم داشت، انجمن معماران گناوه بتواند هنرهای خود را در سطح کشور مطرح و انتقال دهد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: در زمینه‌های مختلف در کنار شما خواهیم بود و امیدواریم بحث معماری شهری را به کمک مهندسان معماری گناوه ارتقا دهیم.
برگزاری نمایشگاه نما ساختمان به صورت استانی
مشاور فرماندار شهرستان گناوه نیز در آیین پایانی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه نما ساختمان گناوه تنها نمایشگاه نما ساختمان در سطح استان بوشهر است.
حجت مرادی گفت: این نمایشگاه به همت و پشتکار معماران جوان گناوه ای سه دو سال پیش شکل گرفت و امسال نیز خوشبختانه توانست با تلاش و مداومت بی نظیر انجمن معماران گناوه سومین دوره این  نمایشگاه برگزار شود.
مرادی بیان داشت: بسیار خرسندم بگویم که امروزه نما ساختمان های شهر گناوه توسط همین جوانان بی‌ادعا و توانمند شهرستان گناوه را این انجمن تخصصی نوپا راهبری می کند.
وی تصریح کرد: درخواست برای استانی شدن این نمایشگاه از سوی برخی مسئولان مرتبط استانی بیانگر درخشش جوانان معمار گناوه‌ای در این عرصه تخصصی است و بر خود می‌بالیم که جایگاه جوانان ما در این زمینه در استان تاثیرگذار و مهم است.
مرادی با تقدیر از اسفندیاری دبیر برگزاری این نمایشگاه در ادامه خاطرنشان ساخت: تاکید انجمن معماران گناوه در اجرایی کردن نما ساختمان‌های شهر گناوه متناسب با رویکرد بومی و اقلیمی یک اقدام بسیار راهگشا و سازنده است که در آینده نزدیک ما تاثیرات این اقدام بی‌نظیر را خواهیم دید.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/653.jpg
مشاور فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: امیدوارم که تلاش انجمن معماران گناوه در راستای طراحی نما ساختمان متناسب با رویکرد یاد شده موجب زیبایی دوچندان منظر و سیمای شهری گناوه شود.
استقبال  چشمگیر مردم و مسئولان از نمایشگاه
دبیر سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه نیز در این آیین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه امسال به لحاظ کیفیت در سطحی بالا قرار داشت؛ چرا که علاوه بر ارائه طرح های برتر مطابق با اصول طراحی اقلیمی، مبحث اموزش نیز اضافه شد.
پیمان اسفندیاری گفت: با برگزاری کارگاه های آموزشی در حین نمایشگاه در مقوله‌های مصالح متناسب و به روز برای ساختمان، بررسی ضوابط ساخت و ساز شهر گناوه و همچنین نقد و بررسی کارهای نمایشگاه بار علمی این دوره دوچندان شده بود.
اسفندیاری با تقدیر از مسعود آریا همیار برگزاری این نمایشگاه و مدیر عامل شرکت آسانسور زرین سپهر دماوند بیان داشت: در تقویم فعالیت های تخصصی انجمن معماری برنامه های دیگری نظیر برگزاری دوره عکاسی معماری و نمایشگاه طراحی داخلی در سال آتی دیده شده است.
وی با اشاره به استقبال  چشمگیر مردم و مسئولان در روند برگزاری سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه ادامه داد: امیدواریم که با مرتفع شدن برخی مشکلات و مسایل موارد یاد شده به مرحله انجام رسند.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/654.jpg
برگزیدگان مسابقه طراحی المان شهری گناوه
اسفندیاری با اشاره به برگزیدگان مسابقه طراحی المان شهری گناوه تصریح کرد: بانوها زینب اویسی، زهره اویسی، محدثه دسترنج، مریم علمداری، نسیم خضرپور، مریم ابراهیم زاده مطلق و آقایان مجید دشتی زاده، عباس خسروانی، حسین کمالی و پیمان اسفندیاری برگزیدگان این مسابقه هستند.
وی با اشاره به داوران سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه و ضمن تقدیر از حضور و مشارکت آنها در امر داوری نمایشگاه افزود: دکتر دولابی، مهندس احمد خرم، نیازی و  مرتضی شیخی داوران سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه بودند که از آنها با اهدا جایزه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
دبیر سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه با تقدیر از حضور هادی برمکی مشاور جوان فرماندار شهرستان گناوه در این آیین در پایان گفت: مقام نخست سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه به کار مشترک بانو زهرا موسایی و حکیمه الهی، مقام دوم به بانو مریم ابراهیم زاده مطلق و مقام سوم به محدثه دسترنج رسید و از آنها با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif