PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اگر صاحبان منابر خالصانه رفتار کنند مردم متحول می‌شوند



sunyboy
03-13-2015, 04:23 AM
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار تعدادی طلاب قائم شهر که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه دو نوع عذاب وجود دارد، اظهار داشت: طلاب باید بسیار مراقب باشند زیرا اگر کوتاهی کنند علاوه بر عذاب عمل عذاب سمت نیز برای آنها وجود دارد و اگر یک روحانی به خوبی به وظایف خود عمل کند به مقام بالایی می‌رسد.
وی بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام ما را از هوای نفس و آرزوهای دراز پرهیز می‌دارند، زیرا هوای نفس همواره انسان را به گناه دعوت می‌کند و شیطان در کشاندن انسان به سوی گناه قانع نمی‌شود.
استاد برجسته حوزه افزود: انسان از‌‌ همان ابتدای خلقت محبت دنیا و مال دنیا را داشته و تمام گرفتاری‌ها بشر به خاطر این دو بوده است.
وی با بیان اینکه آخرت پایدار و همیشگی است، ادامه داد: خداوند در سوره زخرف ما را بشارت می‌دهد که روزی ما در آسمان‌ها است و غصه آن را نخورید.
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند می‌گوید چشمان بندگان من به مال دنیا است، افزود: عده‌ای از بندگان خدا از پیامبر اکرم(ص) سئوال کردند که دنیا چیست و رسول خدا برای پاسخ دادن به آن‌ها فضولاتی را به آن‌ها نشان داد و فرمودند دنیا این فضولات است.
وی با بیان اینکه اگر صاحبان منابر کارشان خالصانه باشد مردم متحول می‌شوند، ابراز داشت: هرکس ۴۰ روز برای خدا و برای رضایت پروردگار عمل کند خداوند حکمت را در زبانش جاری می‌کند.
مرجع تقلید شیعیان افزود: ما هنگامی که عمل خود را بررسی می‌کنیم غیر خداوند را نیز در آن می‌بینیم و متوجه می‌شویم همه عمل ما برای خدا نبوده است.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز کرد: اولین شهید در راه ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) هستند و انقلاب اسلامی نیز به برکت خون شهیدان ایجاد شد و ما باید قدردان این نعمت ولایت باشیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif