PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کانون های فرهنگی مساجد باید روزآمد باشند



sunyboy
03-11-2015, 12:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی سه شنبه شب در همایش بیست و دومین سالگردتاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شداظهارداشت: گذشتگان بامدیریت منطقی در محلات و ساخت مسجد توانستند محور فعالیت در محلات مختلف را سازماندهی کنندکه امروز هم اگر مساجد محور قرار گیرند می توانند در زندگی ما نقش موثری ایفا کنند.
 نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص مساجد باید به مسائل روز توجه کرده و با روز آمد کردن فعالیتها زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کنیم.
محمدی یادآورشد: نباید از مسائل روز غافل شویم و اگر نتوانیم در مساجد به نیاز جوانان و شبهات و خواسته های این گروه آینده ساز پاسخ دهیم مشکلات فرهنگی بیشتر می شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید در مساجد بتوانیم به نیازهای محتوایی، نرم افزاری و ساختار فیزیکی پاسخ دهیم و اولویت ها را مشخص کرده و اجرایی کنیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/516.jpg
وی افزود: اگر بتوانیم جوانان را جذب مسجد کنیم شاهد نشاط و شادابی در این مراکز دینی خواهیم بود و ضمن تحقق منویات رهبری می توانیم از ایده های خلاقانه این گروه نیز در اجرای برنامه های متنوع و اثربخش استفاده کنیم.
محمدی یادآورشد: با وجودی که مساجد متعددی داریم اما هنوز بسیاری از آنها کانون فرهنگی ندارند که در صورت راه اندازی این کانون ها در مراکز دینی می توانیم شاهد توسعه فعالیتهای دینی فرهنگی باشیم.
این نماینده از حمایت مجلس شورای اسلامی از فعالیتهای کانون هم خبرداد و گفت:نمایندگان مجلس در حمایت از فعالیتهای کانون های مساجد جدی و پیگیر هستند و تلاش می کنند نیازهای این مجموعه را پاسخگو باشند.
در این مراسم مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین، حجت الاسلالم نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام حسینی نماینده مجلس نیز حضور داشتند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif