PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۱۵۵ تیم امدادی در سیستان و بلوچستان آماده باش هستند



sunyboy
03-11-2015, 12:50 AM
باقر کرد امشب در حاشیه نشست اضطراری ستاد بحران استان به خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از اواخر امشب توده جدید جوی آسمان استان را در بر خواهد گرفت که در بدو ورود شاهد توفان شدید در منطقه سیستان و زاهدان خواهیم بود.
وی افزود: بر اثر وزش توفان که بر اساس پیش بینی ها سرعت آن تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد، ریزگردهای آسمان این مناطق را در بر خواهد گرفت که کاهش شعاع دید و سرد شدن یکباره هوا بخشی از پیامدها آن است.
معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین از اواخر عصر فردا با ورود سامانه بارشی شدید به تمام نقاط استان شاهد آسمانی ابری و بارش های رگباری خواهیم بود که پیش بینی شده بر اساس این بارش ها که تا آخر هفته ادامه دارد، شاهد وقوع سیلاب، طغیان رودخانه های محلی و آبگرفتگی معابر باشیم.
وی افزود: همچنین با توجه به ورود سامانه هوای سرد، پیش بینی بارش برق در نقاط مرتفع و کوهستانی استان نیز شده است که در این زمینه نیز کلیه امکانات امدادی در مسیر اعلام شده در اخطار هواشناسی فراهم شده است.
معاون امور عمرانی با اشاره به توفان ۱۰ روز گذشته در استان اشاره کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با هواشناسی هر سه ساعت یکبار شرایط جوی مناطق استان را جویا خواهیم شد که در صورت مشاهده خطر سریعا تیم ها امدادی وارد عمل خواهند شد.
وی یاد آور شد: همچنین از شهرداری های شهرستان هایی که پیش بینی وقوع توفان در آن شهر شده خواسته شد تمهیدات لازم را در خصوص پیامدهای توفان اندیشیده و کلیه امکانات خود را بسیج کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif