PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : منعی برای ایجاد دانشگاه تک جنسیتی و جود ندارد



sunyboy
03-09-2015, 12:20 PM
دکتر مجتبی شریعتی نیاسری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راه اندازی دانشگاه تک جنسیتی گفت: در حال حاضر تعدادی دانشگاه تک جنسیتی در برخی از شهرهای کشور مانند تهران و مشهد داریم که درحال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: در تهران نیز اخیرا دانشگاه الزهرا(س) چند شعبه را در شهرستان ها ایجاد کرده که از آن استقبال نیز شده است.
معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد : مشکل خاصی دراین زمینه وجود ندارد اگر شاخص‌های گسترش را اخذ کنند، منعی بر سر راه این دانشگاه‌ها وجود ندارد، می توانند مجوز دریافت کرده و فعالیت خود را آغاز کنند.
وی ادامه داد: بحث ما، بحث شاخص‌ها  و استانداردها است اگر شاخص‌ها و استانداردها توسط یک مجموعه که می خواهد تک جنسیتی تأسیس شود، تامین شود منعی برای تشکیل آن وجود ندارد.
نیاسری در خصوص تعداد دانشگاه‌ها و مراکز تک جنسیتی گفت: تعداد دانشگاه ها و مرکز آموزشی تک جنسیتی زیاد نیست چند مورد در بخش غیرانتفاعی‌ها فعال بوده و در بخش دولتی نیز تعداد آنها محدود است.
وی افزود: برخی از دانشگاه‌های دولتی نیز مانند کاشان براساس سیاست های گذشته یک پردیس مستقل را به صورت تک جنسیتی ایجاد کرده اند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif