PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پنج گام بعد از عضو شدن در تویتر



Borna66
06-26-2009, 04:41 PM
تا امروز خیلی تشویقتون کردم که برید و یک اکانت تویتر باز کنید و خب بسیاری هم این کار رو کردند. اما این بار می خوام بهتون بگم که پس از ثبت نام و البته دنبال کردن اکانت من در تویتر، چه کارهایی رو باید اصولا انجام بدید. این مطلبی که می نویسم الهام گرفته از مطلبیست انگلیسی که در انتها لینکش رو می گذارم. پس حالا که تویتر دار شدید این پنج تا کار رو انجام بدید که هم حرفه ای تر به نظر برسید و هم بتونید برای خودتون دنباله رو پیدا بکنید.

1- یک بیوگرافی مناسب بنویسید. متاسفانه بسیاری از کاربرها من دیدم که این قسمت بیوگرافی و توضیح پروفایلشون یا خالیه و یا چرت و پرت می نویسن. یادتون باشه بسیاری مانند من تویتر رو جستجو می کنیم و دنبال یه سری کلید واژه هستیم و دقیقا توسط همین کلید واژه ها دیگران اکانت شما رو پیدا می کنن و در صورت علاقه مندی شما رو به لیستشون اضافه می کنن. پس یه بیوگرافی مناسب با کلیدواژه هایی که فکر می کنید مناسبه بنویسید.

2- یک تصویر آپلود کنید. خیلی کج سلیقه خواهید بود اگر اون تصویر پیش فرض کذایی تویتر رو بگذارید بمونه. یه آواتار توپ درست کنید و آپلودش کنید. در سرویس هایی مثل تویتر، تحقیقات نشون داده که آواتار یک اکانت در جذب یک شخص تازه وارد به صفحه پروفایل عمومیتان بسیار موثره. پس خلاقیتتون رو به کار بندازید و یه آواتار آپلود کنید.

3- صفحتون رو طراحی کنید. تویتر بهتون اجازه میده که از میون قالبهای مختلف یکی رو برای خودتون انتخاب کنید و از همه مهم تر یک کاغذ دیواری برای اکانتتون بگذارید. بعضی ها از رنگهای جیغ و چشم داغون کن استفاده می کنن، انگار که بهشون وحی شده در کمترین ثانیه ممکن، بازدید کننده اکانت تویترشون رو باید فراری بدن. پس لطفا کاغذ دیواری مناسب با روحیات خودتون و حتما چشم نواز آپلود کنید. یک سایت خیلی باحال هست به نام "تویت بکز (http://www.twitbacks.com/)" که شما رو در طراحی کاغذ دیواری کمک می کنه.

4- تویت دیگران رو دنبال کنید و به قول اجنبی ها"فالو" کنید. وقتی شما اکانت کسی رو دنبال می کنید، صاحب اون اکانت ایمیلی میگیره که فلانی تویتها رو دنبال می کنه. مثلا من به شخصه تا اونجا که بشه یه نگاه گذرا به کسانی که تازه تویتهام رو دنبال می کنن میاندازم. این باعث میشه که صاحب اکانت هم ترغیب بشه اکانت شما رو دنبال کنه و تعداد دنبال کنندگانتون بره بالا.

5- تویت کنید. طبیعتا در ابتدا ممکنه تویتر براتون جا نیفتاده باشه و یا حتی مسخره بدونیدش. آیه هم نازل نشده که حتما روزی شونصد تا تویت کنید. هر کسی به خودش مربوطه که چه میزان میخواد تویت کنه. با نصب نرم افزارهایی که قبلا در پستهای قبلی گفتم،دنبال کردن تویت ها و آپدیت تویت آسونه و وقت نمی گیره و فقط 140 کاراکتر هم هست. بنابراین شروع کنید به تویت کردن. این طوری می تونید به بقیه بفهمونید که چی در چنته دارید و آیا نوشته هاتون به درد دنبال شدن می خوره یا نه.