PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نوسازی اراضی کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است



sunyboy
03-08-2015, 02:11 PM
حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین نیاز مردم بابل تامین آب شرب و کشاورزی است و ۲۰ سال پیش پروژه آبرسانی به شهرهای بزرگ اجرا شده و امروز بزرگترین پروژه آبرسانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست و برای افق ۱۴۰۴ مردم بابل برای همیشه از کمبود آب شرب خلاص می شوند.
وی با بیان اینکه ۴۴ میلیارد تومان در سال آتی برای این پروژه درنظر گرفته شده است گفت: توسعه معادن از جمله پروژه های مهم است و معدن گلیران که ظرفیت زیادی دارد و منطقه ویژه اقتصادی نیز در دستور کار است.
اجرای ۳۱۵ پروژه استانی در بابل
وی توجه به ارتقای سطح بهداشتی و درمانی و احداث بیمارستان ۴۴ تختخوابی در بندپی غربی، توسعه مراکز درمانی در شهر را از جمله طرح ها برشمرد و گفت: ۱۴ پروژه ملی و ۳۱۵ پروژه استانی در شهرستان در حال اقدام است.
نیازآذری درباره ساخت فرودگاه در شهرستان، گفت: فرودگاه احمد کلای شهرستان یک ظرفیت استانی برای توسعه ظرفیتها در شهرستان است.
وی افزود: برای تامین آب کشاورزی با یگیری انجام شده سد سجارود در سال جاری به تصویب مجلس رسید و مطالعه و احداث سد انجام می شود.
این نماینده مجلس اظهار داشت: شهرستان بابل ۱۵ کیلومتر با راه آهن سراسری فاصله دارد و مطالعات انجام شد که از طریق سوادکوه به راه آهن متصل شویم.
وی به مشکل پسماندها اشاره کرد و گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماند در اختیار شهرداری قرار گرفت تا مشکل پسماند حل شود.
نیازاذری با عنوان اینکه اکنون در بهترین نقطه شهرستان زباله دفن می شود یادآور شد: امیدواریم طرحی جامع برای رفع مشکل تهیه شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif