PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نظارت کامل بر وضعیت نمازخانه های بین راهی زنجان صورت گرفته است



sunyboy
03-08-2015, 11:40 AM
به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناصری شامگاه شنبه در بازید از نمازخانه های بین راهی استان زنجان افزود: ستاد اقامه نماز استان زنجان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم به ساماندهی نماز خانه های بین راهی توجه ویژه دارد.
وی اظهار داشت: این ستاد با همکاری سازمان حمل و نقل و اوقاف بازرسی و نظارت از نماز خانه های بین راهی را از ۱۶ اسفند ماه شروع کرده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت:بین در نمار خانه ها مهره های مجزا برای مسافران برای تامین بهداشتی مردم در نماز خانه های بین راهی و جایگاههای سوخت وجود داشته باشد.
در ادامه این جلسه شهردار زنجان، بر سامان دهی سرویس های بهداشتی در اماکن بین راهی اشاره کردو گفت: در این میان نظارت وِیژه از این ها صورت می گیرد و باید کلیه زیر ساختهای لازم و بهداشتی در سرویس های بهداشتی در مجتمع ها، اماکن و جایگاه های  سوخت برای مسافران فراهم باشد.
اصغر عزیزی همچنین تاکید کرد: شهرداری زنجان طبق سنوات گذشته برای جدب گردشگر در استان برنامه ریزی لازم را هم در داخل شهر انجام داده است.
وی تصریح کرد: توجه به ایجاد زیر ساختهای لازم در استان در جذب و ماندگاری گردشگر در استان بسیار مثمر ثمر است و باید برای تحقق این مهم همه دستگاههای اجرایی در این مهم مشارکت لازم را داشته باشند.
شهردار زنجان گفت: شهرداری نصب بنرها را در ورودی شهر برای مسافران انجام خواهد داد و همچنین برای مسافران که قادر به حضور در هتلها نیستند در پارک ملت کمپهای خود را برپا خواهد کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif