PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نسبت به حکم فدراسیون بسکتبال با ارائه مستندات اعتراض می کنیم



sunyboy
03-07-2015, 11:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بیانی شامگاه شنبه پس از اعلام احکام کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر محرومیت تیم شهرداری از انجام سه بازی خانگی در جمع خبرنگاران گفت: من تاکنون هیچگونه اطلاعی مبنی بر تشکیل جلسه و صدور رای علیه تیم بسکتبال شهرداری گرگان ندارم و نامه ای به دست ما نرسیده است.
بیانی افزود: چنانچه چنین حکمی علیه تیم شهرداری صادر کرده باشند کمال بی انصافی است زیرا در غیاب نماینده تیم شهرداری چنین حکمی صادر شده است.
وی درباره اینکه این حکم به سرعت صادر شده است اظهار کرد: باید به فدراسیون بسکتبال بابت چنین سرعت عملی در تشکیل جلسه و صدور حکم تبریک گفت! آنها حتی نگذاشتند ۲۴ ساعت از شکایت ما از تیم مهرام بگذرد و خیلی زود حکم خود را صادر کردند.
وی با تاکید بر اینکه نسبت به این حکم اعتراض خواهیم داشت خاطرنشان کرد: ما نسبت به نحوه برگزاری مسابقه از سوی نماینده فدراسیون و ناظر بازی اعتراض داشته ایم و نسبت به این حکم نیز قطعا اعتراض خواهیم کرد.
مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: شکایت خود نسبت به برگزاری مسابقه را همراه با مستندات لازم از طریق اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.
بیانی در رابطه با اینکه حکم محرومیت تماشاگران از طریق بازبینی فیلم بازی صورت گرفته است گفت: اتفاقاً نظر ما نیز این است که کمیته انضباطی ابتدا فیلم بازی را با دقت مورد نقد و بررسی قرار دهد که در این صورت مربی تیم حریف و ناظر بازی باید محروم شوند نه تماشاگران شهرداری.
وی ادامه داد: به نظر من، فیلم بازی را به خوبی ندیده اند که چنین حکمی صادر کرده اند وگرنه باید به سود تیم شهرداری گرگان رای می دادند نه اینکه بخواهند ما را جریمه کنند.
وی در ارتباط با سخنان سرمربی مهرام مبنی بر لزوم محرومیت تماشاگران گرگانی گفت: اگر فدراسیون می خواهد بر اساس صحبت های ایشان تصمیم بگیرد که باید تاسف خورد.
نظر من کناره گیری از لیگ بسکتبال است
نماینده تام الاختیار شهردار در تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره احتمال کناره گیری از لیگ بابت صدور این حکم گفت: نظر شخصی من این است که اگر فدراسیون بخواهد غیرمنصفانه به موضوع نگاه کند همان بهتر که از لیگ کنار بکشیم اما تصمیم گیرنده درباره تیم شهرداری، هیات امنا یا همان اعضای شورای شهر هستند.
علی اصغر بیانی بیان کرد: پس از شنیدن این حکم شوکه شده ام زیرا کار خاصی انجام نداده ایم که مستوجب جریمه باشیم. مگر اعضای تیم و تماشاگران ما چه کار کرده اند که چنین حکمی علیه ما صادر شده است؟!
بیانی افزود: تیم حریف به تماشاگران ما به نیروی انتظامی بی احترامی کرد و حتی مربی این تیم بازداشت شد و با وساطت ما و تعهدی که داد وی را آزاد کردند.
وی درباره رفتار تماشاگران اظهار کرد: من از تماشاگران حرکت خاصی ندیده ام و به نظرم باید برای چهارهزار تماشاچی علاقه مند به یک تیم، نمایندگان فدراسیون درایت بیشتری به خرج می دادند اما عملاً در خدمت تیم مهرام بودند.
لازم به ذکر است کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در احکامی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را از انجام سه بازی خانگی محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.
این حکم پس از اتفاقات حاشیه ای هفته ششم لیگ حرفه ای در گرگان بین تیم های شهرداری و مهرام صادر شده است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif