PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نفت گچساران و استقلال اهواز به تساوی رضایت دادند



sunyboy
03-07-2015, 11:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، این بازی که عصر امروز شنبه ۱۶ اسفند در ورزشگاه تختی اهواز انجام شد با تساوی صفر-صفر به پایان رسید.
تیم نفت و گاز گچساران در یک دیدار حساس و نفس گیر با ارائه یک بازی قابل قبول توانست اکثر موقعیت های بازی را از آن خود کند.
تیم نفت و گاز گچساران در این بازی به دلیل اخراج علیرضا عباس فرد در دقیقه ۸۰ این دیدار ۱۰ نفره به بازی ادامه داد و زیر فشارهای تیم استقلال قرار گرفت.
در این دیدار برای تیم نفت و گاز سامان صفا، احسان کیانی، حمید صفری، نقی شاهمرادی، محمد خان احمدی، علی مطوری، امیر خدامرادی، عبدالله ممبینی، محمد مهدی الهایی، فرشید علیزاده، افشین دانشیان با مربیگری احمد سنجری به میدان رفتند.
در ادامه بازی علیرضا عباس فرد به جای محمد الهایی و علی کرمی به جای علی مطوری به میدان رفتند.
همچنین سامان صفا دروازه بان نفت و گاز به دلیل مصدومیت از ناحیه به اجبار تعویض شد و مهدی اصغرزاده به جای وی درون دروازه قرار گرفت.
حمید صفری و فرشید علیزاده در این بازی کارت زرد دریافت کردند و همچنین علیرضا عباس فرد با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
تیم نفت و گاز گچساران با کسب یک امتیاز از این دیدار ۱۸ امتیازی شد و در همچنان در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.
بازی بعدی این تیم شنبه ۲۳ اسفند در مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهدای نفت شهر گچساران برگزار خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif