PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکلات آب، برق و فاضلاب مسکن مهر برازجان رفع می‌شود



sunyboy
03-07-2015, 11:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در بازدید از وضعیت اجرای مسکن مهر شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری‌های بسیار زیادی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان داشته‌ایم.
وی خواستار همکاری همه مسئولان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر برازجان شد و ادامه داد: دو هزار و۶۷۱ واحد مسکن مهر در شهر برازجان دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است.
فرماندار شهرستان دشتستان به مشکلات آب و برق این واحدهای مشکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات این واحدهای مسکن مهر استفاده خواهیم کرد تا شاهد تسریع در حل این مشکلات باشیم.
وی با بیان اینکه  یک‌هزار و ۱۷۹ واحد مسکن مهر در شهر برازجان دارای مشکل آب هستند، ۵۸۷ واحد مسکن مهر برازجان نیز مشکل برق دارد که با پیگیری نماینده تام الاختیار وزیر نیرو امیدواریم شاهد رفع این مشکلات باشیم.
نماینده وزیر نیرو نیز در این بازدید از رفع مشکلات آب، برق و فاضلاب مسکن مهر شهر برازجان خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر در برازجان استفاده خواهیم کرد.
محمدرضا امیرکمالی با اشاره به انجام برنامه ریزی برای انشعابات برق و آب در این واحدهای مسکن مهر، اذعان داشت: با تلاش وزارت نیرو این مشکلات رفع می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif