PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انتقال ۲۰۲ هکتار اراضی به صاحبان طرح های کشاورزی در استان سمنان



sunyboy
03-07-2015, 10:50 AM
جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون طرح های کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این جلسه که با هدف بررسی و رسیدگی به ۵۰ پرونده مورد درخواست متقاضیان اراضی ملی برای اجرای طرح های دامداری، کشاورزی و صنایع وابسته تشکیل شد، با بررسی های لازم، حسب مورد هر پرونده تصمیم گیری شد.
وی افزود: با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی مورد درخواست صاحبان ۱۳ فقره پرونده به مساحت ۷۰ هزار و ۴۱۳ متر مربع موافقت شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: همچنین با انتقال قطعی عرصه به صاحبان هفت فقره از پرونده هایی که طرح های آن ها به بهره برداری رسیده بود به مساحت بیش از  ۲۰۲ هکتار  نیز موافقت شد.
مرادی در خاتمه بیان کرد: با نظر اعضای کمیسیون طرح های کشاورزی، برای سایر پرونده ها و حسب درخواست مجری و صاحب آن ها، میزان اجاره،  تمدید اجاره، تغییر نام افراد یا طرح و ... تعیین شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif